آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 رندی گیج از بزرگان بازاریابی شبکه ای دنیا

بسیار خوب، اعتراف می‌کنم. زندگی جادویی دارم. به هر چیزی که دست می‌زنم تبدیل به طلا یا طلای سفید یا Prada می‌شود. سلامت، خوشحال و موفق هستم. بدترین کابوس هر روزم این است که بسیاری از رویاهای مردم به حقیقت می‌پیوندد. همیشه به همین روال نیست. بیش از ٣٠ سال است که زندگیم رو به نابودی است. واقعاً شرایط بدی دارم. بیمار، غمگین، دل شکسته و ناامید شدم. به هر چیزی که دست می‌زنم تبدیل به پهن شتر می‌شود. اگر هر کسی در میان بسیاری از کامیابی‌ها به پیروزی دست یابد، یکی از آنها من بودم.


بنابراین چه اتفاقی افتاد؟


ادامه مطلب
[ 25 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

با ایجاد 5 باور زندگیمان در کنترل خودمان خواهد بود.

  آیا هیچ وقت آدم های شاد و موفقی را که به رویاهایشان رسیده اند، دیده اید؟ تا حالا دلتان خواسته از آنها بپرسید نظرشان درباره خودشان چیست و اصلا دنیا را چطوری می بینند؟

 

سال هاست که درخصوص افراد استثنایی که در تجارت، ورزش و دیگر رشته ها موفقند، تحقیق می شود. در این سال ها بعضی باورهای مهم و اساسی درباره این انسان های موفق سالم و شاد به اثبات رسیده است. اگر شما هم دوست دارید شادتر باشید و زندگی در کنترل خودتان باشد، بهتر است با ما همراه شوید و چند هفته ای را با این ۵ باور مهم طی کنید. باورهای ما پنجره ای هستند که ما از آن به دنیا نگاه می کنیم. آنها تمام زمینه های زندگی مان را شکل می دهند. اگر تصمیم بگیرید با نظر مثبت به زندگی نگاه کنید، دیدگاه شما خوش بینانه و قدرتمند می شود و خیلی زود از این طرز برخورد با دنیای اطرافتان بهره می برید.

                              بقیه در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ 17 / 5 / 1391برچسب:مطالب آموزشی, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

  

هربرت بایارد،بر سر میز شامی که به افتخار وی داده شده بود، چنین گفت: «من نمی توانم نسخه ای برایکامیابی به شما بدهم، ولی می توانم نسخه عدم موفقیت را به شما بدهم بکوشید که همه کس از شما خوشش بیاید .»

گاه به میمنت یک سخن، تحرکی عظیم در فرد روی می دهد . بابی مک فرین همیشه به مراجعانش می گفت: «نگران مباشید، شاد باشید .»

انسان اگر انگیزه مند زندگی کند و انگیزه های موفقیت را در وجود خود رشد دهد، هیچ گاه در زندگی احساس بیهودگی، روزمرگی، ترس و بلا تکلیفی نخواهد کرد . بهترین و زیباترین انگیزه ها، انگیزه های انسانی است که در رفتار و کردار ظاهر می شوند و سپس انگیزه های دیگر را به ارمغان می آورند .

امام علی (ع) می فرماید: «نیکوکار آن کس که کردارش، گفتارش را تصدیق کند» .

همه بزرگان در این باره سخن گفته اند; برای نمونه توجه به موارد زیر سودمند می نماید:                  

                                    بقیه در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ 15 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

هفت کلید برای داشتن شخصیت مثبت

 رژیم جسمانی، نقش بسزایی در میزان سلامت و انرژی شما دارد.

با خوردن خوراکی های متنوع تازه، سالم و با کیفیت و اجتناب از خوراکی های مضر، انرژی بیشتری خواهید داشت، مقاومت عمومی بدنتان در برابر بیماری ها افزایش می یابد، بهتر می خوابید و احساس سلامتی و شادمانی بیشتر می کنید.

همینطور رژیم ذهنی، تعیین کننده شخصیت، منش و تقریبا تمام اتفاقات زندگیتان است.

 

اگر ذهن را با دیدگاه ها، اطلاعات، کتاب ها، گفت و گوها، برنامه های شنیداری و اندیشه های مثبت تغذیه کنید، شخصیت مثبت تر و موثرتری را پرورش خواهید داد. تاثیرگذاری و استدلال شما بهبود می یابد و اعتماد به نفس و خودباوری بالاتری خواهید داشت.

ا
فرادی که با کامپیوتر سروکار دارند، اصطلاح «ورودی بی ارزش، خروجی بی ارزش تولید می کند» را استفاده می کنند. عکس این موضوع نیز صدق می کند، «ورودی خوب، خروجی خوب ایجاد می کند».

وقتی صریح و شفاف تصمیم می گیرید که بر ذهن کاملا مسلط شوید، تفکرات و احساسات منفی و محدودکننده را دور بریزید و شخصی کاملا مثبت اندیش شوید، اینجاست که می توانید شخصیت خود را متحول کنید.

                              بهترین فرد ممکن باشید

تناسب ذهنی همانند تناسب اندام است. با آموزش و تمرین می توانید خودباوری و نگرش ذهنی مثبت بسیار بالایی را در خود پرورش دهید.برای اینکه شخص کاملا مثبت اندیشی شوید هفت کلید وجود دارد:

1) گفت و گوی درونی مثبت
                                                                  بقیه در ادامه مطلب..


ادامه مطلب
[ 15 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

همه ما می خواهیم آدم های موفقی باشیم موفق در تحصیل ٰ کسبدرآمد ٰ زندگی خانوادگی ٰ ارتباط با دیگران و ... اما حقیقت این است

که نهتنها همه ما آدم های موفقی نیستیم بلکه تعداد بسیار کمی از ما در گروه آدم های موفق جای می گیرند

تعداد کمی که مورد تحسین و گاه حسادت ما نیز هستند ما هم می خواهیم ذره ای شبیه آنها باشیم چه باید بکنیم ؟ آنها چه دارند که ما نداریم ؟...          

                                          بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ 15 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 

 گاه ما روز خوبی را شروع می کنیم یا حد اقل قصد داریم که روز خوبی داشته باشیم .اما ظاهرا دیگران نمی گذارند .

                                      بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ 13 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 

به آرامی آغاز به مردن می‌کنی...!!!

    شعرى از پابلو نرودا                ترجمه: احمد شاملو

 به آرامی آغاز به مردن میکنی

اگر سفر نکنی،

اگر کتابی نخوانی،

اگر به اصوات زندگی گوش ندهی،

اگر از خودت قدردانی نکنی....

امروز زندگی را آغاز کن!        امروز مخاطره کن!

امروز کاری کن!              نگذار که به آرامی بمیری.

                                          بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ 12 / 5 / 1391برچسب:مطالب آموزشی, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 

                                

دکتر الهام درک یا الی درک بانوی ایرانی از بزرگان بازاریابی شبکه ای          

بانوی جوان ایرانی خانم ((اِلهام دریک)) 17 سال قبل به امریکا مهاجرت کرد 

او درهمان ابتدای جوانی به استعداد وعلاقه خود درفن بیان .وسخنوری پی برد ،او علاقه خود را دنبال کرد تااینکه به یک سخنران فعال وساعی ،با قدرت انتقال بسیار بالا تبدیل شد.
خود را درکار تجارت با استعداد ، زرنگ و باهوش نشان داد وتوانست وارد صنعت بازاریابی شبکه ای شود.
پیوسته وبدون وقفه به جلو حرکت می کرد و در حال پیشرفت بود. 
او همواره در صحنه های تجاری حضورداشت چرا که به یک سخنگوی کاملاً حرفه ای و جسور تبدیل شده بود وبا توجه به داشتن این تخصص در بسیاری از تجارتها ، موفقیتهایی را از آن خود کرد. 
وزمانی که بعنوان پردرآمدترین فرد دریکی ازشرکتهای این صنعت درخشید Brave Heart Productions را تأسیس کرد وبدنبال این پیشرفتها به تحصیل هم ادامه داد و توانست مدرک دکترا را اخذ کند، وبه پیروزی و موفقیت بی حد و اندازه ای در کار و زندگی خود برسد.
در پی کسب این موفقیتها ، راهنما ومشوقی برای مردان وزنان درگرداگرد کره زمین شد. 
شاید در ذهن همه ما این سؤال نقش بسته باشد: 
یک خانم جوان چطور می تواند با لهجه وزبان انگلیسی نه چندان قوی به امریکا مهاجرت کند , ثروتمند شود؟ به درجه دکترا برسد ؟ بهترین سخنور و یک مربی حاذق و موفق شود؟؟
اوخواست و توانست !
اِلی دریک، با بزرگانی همچون 
"Denis Waitley ", "M"ark Victor Hanson" , "Jim Rohn
به روی صحنه رفت وهمانند آنان درخشید .
وباردیگراین موفقیت رابرروی صحنه با
Arthur Joseph , Jeffrey Combs , Jerry Clark , Les Brown ,T.Harv Eker 
سهیم شد. 
بسیاری از افراد وجود اِلی دریک را یک نیازمی دانند، زیرا پیامهای او برای آنها مفید و کاربردی است .
او با آموزش صحیح توانسته دگرگونی و تحولی را در قدرت و اختیارات مردان وزنان بوجود آورد.
خانم دریک ، پیامهای آموزشی دررابطه با گسترش مال و دارایی برای مدیران اجرایی ارائه داده اند 
وبعنوان راهنما وپشتیبانی قوی برای صاحبان تجارتهای رو به رشد پیامی دارند... پیامشان به آنها اینست که :
"خودشان را باور داشته باشند،و درابتدا درمسیرموفقیت گام بردارند ، و به جستجوی هدفشان درراه موفقیت وتوانگری بپردازند ". 
او صمیمانه آماده ارائه دادن ونشان دادن مسیرهای موفقیت به افراد مشتاق می باشد...
خب ، okeyyyyyy ، صبح بخير !! يا ظهر شده !!!؟؟ خب ، اين اولين باره كه من روي سن هستم و دارم فارسي صحبت ميكنم ، بنابراين يه كم عصبي هستم ، اما مهم نيست ، I'm sure 

ادامه مطلب
[ 11 / 5 / 1391برچسب:بزرگان فروش مستقیم دنیا,الی درک,دمنوش لاغری نیوشا, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 

 

 

بازاریابی شبکه ای چیست؟

MLM مخفف بازاريابي چند سطحي می باشد كه بعضی مواقع بازاريابي شبكه اي نيز نامیده مي شود. همانطوري كه از نام آن پيداست چند لایه متعدد از افراد، بازاريابي يك محصول برای رساندن آن به مصرف كننده بر عهده دارند. يك نماينده فروش  ( همچنين، توزيع كننده ،‌عضو ،‌ وابسته ،‌شريك نیز نامیده می شود ) علاوه بر جذب مشتريان ،‌ آموزش نيروهاي تازه وارد را در جهت جذب مشتريان به عهده دارد.

22

32

42

 
بقیه در ادامه مطلب...(منبع سایت mlmbook) 

ادامه مطلب
[ 9 / 5 / 1391برچسب:بازاریابی شبکه چیست؟, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

بازاریابی شبکه ای در ذهن عموم مردم مفهوم یک شبه ره صد ساله رفتن را به ذهن متبادر می سازد. شرکت های هرمی غیر قانونی، فروشندگان مختلف و موسسات یک شبه تاسیس شده ای که نامه های انبوه برای فروش کالاهایشان می فرستند، تلاش می کنند خود را در گروه بازاریابان شبکه ای قرار دهند تا با استفاده از این باور مردم، برای خودشان درآمد ایجاد کنند.

بنابراین لازم است تفاوت میان بازاریابی شبکه ای قانونی و مدل های غیر قانونی این تجارت را بدانیم. چرا که حتی میان کارشناسان حقوقی هم درباره این موضوع و مصادیق آن اختلاف نظر وجود دارد.بنابراین قوانین مربوط به بازاریابی شبکه ای بصورت گسترده تفسیر می شوند.

برای شروع به تفاوت اصلی میان شرکت های قانونی و غیرقانونی نگاهی می اندازیم:
تفاوت اصلی در نوع برنامه سوددهی آنهاست. به طور دقیق تر باید ابتدا این سؤال را بپرسید که آیا برنامه سوددهی به خاطر ورود افراد به مجموعه سود می دهد یا به خاطر فروش محصولات و خدمات به مصرف کننده نهایی؟

اگر برمبنای برنامه سوددهی به خاطر ورود افراد سودی به شما تعلق می گیرد، شرکتی که قرار است درآن کار کنید یک شرکت هرمی غیرقانونی است و اگر برنامه سوددهی طوری طراحی شده است که به خاطر فروش محصولات یا خدمات سودی نصیبتان می شود، شرکتی که در آن کار می کنید اولین مرحله این آزمایش را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

نکته دیگر مربوط به سودهایی است که از مواردی به جز فروش محصولات به مصرف کنندگان نهایی به دست می آید. در این مواقع باید مراقب باشید؛ چون ممکن است سودی که از فروش محصولات کمک آموزشی هم به دست می آورید، غیرقانونی باشد. در این گونه موارد، مواجهه با این چالش های حقوقی وظیفه شرکتی است که در آن کار می کنید.

درنهایت سه نکته کلی است که در تفاوت میان شرکت های هرمی غیر قانونی و شرکت های بازاریابی شبکه ای قانونی باید به آن توجه شود؛




1-فروش محصولات و خدمات به مصرف کنندگان نهایی
نکته کلیدی این است که محصولات شما باید به دست مصرف کنندگان نهایی برسد. اگر کسی از شما بخواهد که پنجاه فیلتر دستگاه تصفیه آب بخرید تا در برنامه سوددهی جایگاه شما ارتقا یابد، کاملاً روشن است که شما مصرف کننده نهایی این مقدار فیلتر تصفیه آب نیستید و شرکتی که در آن کار می کنید شرکتی غیر قانونی است.

وقتی محصولی به دست مصرف کننده نهایی می رسد – حتی اگر تعداد زیادی از این مصرف کننده ها خودشان هم توزیع کننده باشند – شرکت شما قانونی است. بسیاری از مصرف کننده های باهوش این روزها به عنوان توزیع کننده ثبت نام می کنند تا از تخفیف فروش برخوردار شوند یا در ابتدا کارشان را به عنوان توزیع کننده شروع می کنند و بعد از مدتی تصمیم می گیرند که این تجارت را ادامه بدهند یا نه.

2- سودی که پرداخت می شود فقط برای مصرف محصولات باشد ، نه وارد کردن افراد جدید
سود شما باید براساس محصولات فروخته شده پرداخت شود. اگر به خاطر ورود افراد سودی به شما پرداخت می شود، در شرکتی هرمی و غیرقانونی به کار مشغولید.

3- پذیرش مرجوعی اجناسی که بازاریابان موفق به فروش آن نشده اند از سوی شرکت
شرکت های بازاریابی شبکه ای در صورتی که بازاریابان موفق به فروش اجناسی که خریده اند، نشوند و تصمیم بگیرند که از کار کناره گیری کنند، موظفند اجناس باقی مانده را پس بگیرند. البته به این بازاریابان فرصت کافی داده می شود که در طول مدت معینی این اجناس را به فروش برسانند.

یکی دیگر از مواردی که باید درباره اش صحبت شود گروهها یا شرکتهایی هستند که کالاهایی را هدیه می دهند. این گروه ها همان شرکت هایی هستند که نامه های انبوه می فرستند، در شبکه های غیر مجاز و سطح پایین ماهواره ای تبلیغ می کنند و با فروش هر محصول بی ارزش، محصول بی ارزش دیگری نیز هدیه می دهند. گروه های دیگری شبیه به این گروه ها هم روی اجناس و محصولاتی که ارزش زیادی ندارند به خریدارانشان تخفیف بسیار زیاد می دهند. این شرکتها توسط قانون گذاران در سرتاسر جهان، غیر قانونی اعلام شده اند و ارزش فعالیت ندارند.

اگر آشنایانتان متوجه شوند برای محصولاتی که ارزش زیادی ندارند، پول زیادی پرداخت کرده اند از شما و شرکتی که در آن کار می کنید، سلب اطمینان می کنند.

 

 

[ 5 / 5 / 1391برچسب:چرا بازاریابی شبکه ای؟, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 در کشور ما افراد زیادی طی سالیان گذشته با مباحث و فعالیتهای مربوط به تجارت و بازاریابی الکترونیک اعم از بازاریابی اینترنتی، هرمی و شبکه ای آشنایی داشته و بعضاً خود یا نزدیکان آنان به نحوی در یکی از این نوع شرکتها (اکثراً شرکتهای غیر قانونی هرمی) فعالیت کرده اند که غالباً حاصل کار، تجربه ها و خاطرات ناگوار و منفی بوده است که از این نوع فعالیتها و سرمایه گذاری ها در ذهنشان برجای مانده است.

یکی از اصلی ترین دغدغه های این افراد و دیگرانی که به گونه ای با این موضوع آشنا هستند در این سوال خلاصه می شود که چه زمانی و به عبارتی چه وقت ،امکان استفاده از این علم و بهره برداری از منافع اقتصادی آن در ایران فراهم خواهد گردید؟ چرا که در گذشته شرکتهایی تحت عنوان بازاریابی هرمی بصورت غیر قانونی و زیر زمینی با سوءاستفاده از ضعف اطلاعات عمومی و از آن مهمتر فقدان قوانین و مقررات مدون، مبادرت به عضوگیری نموده و از این طریق صدمات جبران ناپذیر مالی، معنوی و اعتباری به اعضاء خود وارد کردند و در بسیاری از موارد نه تنها جبران این صدمات ممکن نگردید، بلکه یادآوری تبعات ناشی از آن نیز احساس ناخوشایندی در افراد ایجاد می کند.

علاوه بر این، محدودیتهای فنی موجود در زیرساختها، عملاً ساماندهی منسجم یک سازمان فروش شبکه ای را دشوار می نمود. این محدودیتها عمدتاً شامل پهنای باند پایین اینترنت و فراگیر نبودن یا گرانی آن در سراسر کشور بود. هرچند نمی توان ادعا کرد اینگونه مشکلات بطور کامل برطرف شده است، اما می توان گفت که امروز ، زیرساختها و بستر لازم حداقلی برای فعالیت در این حوزه از تجارت الکترونیک فراهم شده است.

 

 از دیگر مواردی که در گذشته فعالیت جدی در بستر اینترنت را تا حدودی مشکل ساخته بود، مساله امنیت اطلاعات بود و این موضوع از دشواری امکان ایجاد بستری امن و قابل اطمینان برای انجام مبادلات و فعالیتهای تجاری در این فضا نشات می گرفت. همه افراد باید اطمینان حاصل کنند که تمامی عملیات، از طریق سرورهای امن انجام خواهد گرفت و شرکتی که قرار است سازمان فروش شبکه ای راه اندازی کند باید کاربران را مطمئن سازد که کلیه اطلاعات شخصی ایشان از قبیل آدرس الکترونیکی و آدرس و تلفن آنها به صورت کاملاً محفوظ نگهداری خواهد شد.

امروز با کاهش محدودیتهای فنی از یکسو و ایجاد ساز و کارهای قانونی لازم از سوی دیگر، می توان گفت زمان آن رسیده است که علاقه مندان به فعالیت در عرصه بازاریابی شبکه ای ضمن سنجش جوانب مختلف امر وارد این تجارت شوند

[ 5 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 تصور عوام این است که ورود به عرصه بازاریابی شبکه ای کوتاه ترین و آسان ترین راه برای ثروتمند شدن است و شرکت های غیرقانونی نیز با سوءاستفاده از این دیدگاه و ایجاد سیستمهای انگیزشی برای بدست آوردن ثروت کلان و تعریف اهداف واهی، فعالیتهای خود را بهترین و سریع ترین راه ممکن برای ثروتمند شدن معرفی می کردند. اما نکته حائز اهمیت این است که در سیستمهای بازاریابی شبکه ای قانونی، اعضا نه تنها به هیچ عنوان ملزم به سرمایه گذاری و خرید اجباری نیستند بلکه با کسب آموزشهای علمی و مهارت های لازم با استفاده از مهمترین سرمایه خود، یعنی تلاش، پشتکار و تعهد اولیه، برنامه ریزی کرده و بر اساس میزان تلاش واقعی با استفاده از همه ابزارهایی که شرکت در اختیار اعضا قرار می دهد به اهداف واقعی خود دست می یابند.

کسانی که مصمم هستند در این حرفه موفق شوند باید با این نگرش آغاز کنند که آموزش محور اصلی این حرفه است. افراد موفق در سیستمهای فروش شبکه ای کسانی هستند که بر اساس آموزشهای دریافتی و اصول مشخص شده پس از مدتی صاحب دیدگاه حرفه ای می شوند و این مهمترین اصل موفقیت در این تجارت است.

دیدگاه های ما جزو معدود دارایی هایی است که کاملاً متعلق به ما هستند و کسی نمی تواند آن را از ما بگیرد. خانه و اتومبیل بدست می آیند و از دست هم می روند؛ اما ارزشها و دیدگاههای ما همیشه متعلق به خودمان هستند. تنها زمانی می توانیم جریانات بیرونی را کنترل کنیم که دائماً در حال تمرین کنترل دیدگاه های خود باشیم. تغییر واقعی از درون رخ می دهد و رفتار، خود به خود از آن تبعیت می کند. هیچ کس نمی تواند زمانیکه افسرده است به خوبی و با موفقیت از پس انجام امور برآید. مخصوصاً در تجارتی که دیدگاه و نحوه برخورد، مهم ترین بخش آن است. بسیاری از مردم، به سادگی به خاطر نوع نگرش خود شکست می خورند. اگر اشتیاق و رضایت خود را به مردم نشان ندهید، تقریباً غیر ممکن است که بتوانید آن ها را ترغیب کنید تا به این شغل وارد شوند. نمی توان از دیگران توقع داشت به ما بپیوندند در حالی که علائم رضایتمندی را در رفتار ما نمی بینند. همیشه به خاطر داشته باشید اشتیاق مسری است.

کلید موفقیت در این تجارت داشتن و نشان دادن هیجان، سرزندگی و نشاط است. به طوری که اطرافیان ما بتوانند تفاوت بین حالت روحی پر شور ما و وضعیت زندگی کسل کننده و یکنواخت دیگران را احساس کنند. ما همیشه در جلسات معارفه می گوییم: «در تجارت ما، اگر احساس سرزندگی و تفریح وجود نداشته باشد قطعاً آن را نادرست انجام می دهیم.» 

اگر موفقیت در این تجارت را از صمیم قلب و با تمام وجود می خواهید باید ضمن پایبندی به اصول حرفه ای کار، صاحب دیدگاه باشید؛ یعنی باید برای هر عمل و عکس العملی پیش بینی لازم را در ذهن خود کرده باشید. عکس العمل مصرف کننده نهایی را زیرنظر بگیرید؛ چنانچه مطلوب نبود فوراً در جهت رفع مشکل او اقدام کنید. هنگامی که افراد زیر مجموعه شما از موضوعی شکایت می کنند، فرض را بر این بگذارید که حق با آنهاست. به افراد زیر مجموعه خود نشان دهید که احساس آنها را درک می کنید. از بابت دردسرهای احتمالی ایجاد شده از آنها عذرخواهی کنید. و برای جبران آن تمام سعی خود را به کار گیرید و صدها موارد دیگر. . . اینها همان اصولی است که در طول آموزشها به ارزش و اهمیتشان پی می برید. پس در کلاسها شرکت کنید؛ کنجکاو و پرسشگر باشید؛ از هیچ نکته ای که میتواند در پیشرفت شما موثر باشد، نگذرید و این دیدگاه را به عنوان فرهنگ سازمانی در خود و مجموعه تحت رهبری خود نهادینه کنید

[ 5 / 5 / 1391برچسب:اصول بازاریابی شبکه ای,بازاریابی شبکه ای چگونه, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

  یکی از سؤالاتی که در مورد بازاریابی شبکه ای به ذهن می رسد این است که ورود به این تجارت چه ضرورت یا فایده ای دارد؟ پاسخ به این پرسش را در 4 بخش عمده پیش رو دارید: 

اشتغال زایی وکسب درآمد: 
برای توضیح این موضوع که چرا بازاریابی شبکه ای دقیقا ًآن چیزی است که جامعه امروز بدان نیاز دارد ، باید وضعیت اشتغال را در جامعه امروز بررسی کنیم. در جامعه ای که نرخ بیکاری آن دورقمی است و دولت برای ایجاد هر شغل هزینه های فراوان مادی و معنوی انجام می دهد، مساله بیکاری موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد. 

امروزه انبوه جمعیت فعال بیکار در کشور ما به معضلی بزرگ تبدیل شده است و تلاشهای صورت گرفته از سوی نهادهای دولتی و حمایتی نتوانسته این مشکل را حل کند. نیوشانیک در قالب کسب و کاری تحت عنوان بازاریابی شبکه ای، این فرصت را فراهم کرده است تا عده ای از جمعیت توانمند اما بیکار کشور بدون نیاز به سرمایه، صاحب شغلی با درآمد کافی و شأن اجتماعی قابل قبول شوند. 

نکته دیگر این است که در جامعه ی امروز بسیار پیش می آید که میزان درآمد افراد از شغل فعلیشان جوابگوی مخارج زندگی آنها نباشد و این افراد ناگزیر از برگزیدن شغلی به عنوان شغل دوم هستند. فشارهای روحی و جسمی ناشی از اشتغال دوگانه و سنگین در کنار محدودیت های قانونی آن موجب می شود مشکلات عدیده ای گریبانگیر این افراد شود. 

در این شرایط فعالیت در یک شبکه بازاریابی، موجب ایجاد درآمد اضافی برای افراد می شود. در عین حال چون ساعت کاری معین و مشخصی برای فعالیت افراد در این سیستم در نظر گرفته نمی شود، مقدار زمانی که فرد صرف آن می کند، در اختیار خود اوست و او می تواند با توجه به شرایط روحی و جسمی خود، با فراغ بال مشغول بازاریابی شود. بدیهی است فشار ناشی از کارهای فیزیکی معمول به عنوان شغل دوم بسیار بیشتر از فعالیتی همچون بازاریابی مستقیم کالا و محصولات مصرفی است. 

به عنوان مثال مقایسه کنید کارمندی را که رانندگی در یک آژانس کرایه اتومبیل را به عنوان شغل دوم برمی گزیند با کارمند دیگری که فعالیت در شرکت بازاریابی شبکه ای نیوشانیک را شغل دوم خود قرار می دهد. 

قطعاً کارمند دوم هم اوقات فراغت بیشتری خواهد داشت تا به امور شخصی و خانواده اختصاص دهد و هم درآمد بهتری خواهد داشت و از همه مهمتر احساس رضایتمندی او از شغلش بسیار بیشتر است. 

                                  
                              بقیه در ادانه مطلب...


ادامه مطلب
[ 4 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

  از جمله تمایلات روزافزون در دنیای کنونی، میل به داشتن شغلی است که افراد در آن صاحب کار خود باشند . وقتی که صاحب کار خود باشید ، می توانید تصمیم بگیرید : 

1. کجا کار کنید . 

2. با چه کسی کار کنید . 

3. چگونه کار کنید . 

4. چه زمانی کار کنید . 

در گام اول، تصور داشتن شغلی از آن خود برای بسیاری از مردم ایجاد دلهره می کند، زیرا مستلزم بیرون آمدن از «حاشیه امن» و مواجهه با موارد غیرقابل پیش بینی و ریسکها است. اما مرور زمان و اثرات حاصل از تغییر و تحولات حاکم بر جامعه جهانی شما را مجاب خواهد کرد که داشتن کاری که کاملاً از آن خودتان باشد ،راهی است در جهت افزایش احتمال موفقیت شما.

بهترین و آسانترین و هدفمندترین راه برای شروع یک کار مستقل، بازاریابی شبکه ای (Network Marketing) است . بازاریابی شبکه ای تجارتی است با 50 سال قدمت و هم اکنون در 155 کشور دنیا رواج دارد. هر هفته ،حدود 150,000 نفر در سراسر دنیا به شاغلان این تجارت افزوده می شوند . این رقم معادل 21,400 نفر در هر روز است و امروزه ، اینترنت با نقش چشمگیری که در دنیا ایفا می کند ، مزایای تجارت الکترونیک (E- commerce) را بطرز قابل توجهی افزایش داده است .

نام این کسب و کار طی سالیان گذشته از «شیوه فروش مستقیم» به «بازاریابی شبکه ای» و «بازاریابی چندسطحی» (Multi-Level Marketing) تکامل یافته است . اصول اصلی و زیربنایی همه اینها با هم یکسان است و عبارت است از توزیع و بازاریابی محصولات و خدمات . کشورهای مالزی ، تایوان ، ایالات متحده ، استرالیا و ژاپن از کشورهای پیشرو در این تجارت هستند . به عنوان مثال 8% از کل جمعیت کشور تایوان در سیستمهای بازاریابی شبکه ای مشغول فعالیت هستند . 

بازاریابی شبکه ای به جامعه و مردم در همه جا این نوید را می دهد که می توانند درآمدشان را افزایش داده و شیوه ی زندگیشان را بهبود بخشند . 



دلایل زیادی هست که میتوان با استناد به آنها به این نتیجه رسید که در بازاریابی شبکه ای افراد بهترین موقعیت را برای پیشرفت در اختیار خواهند داشت :

                                                         بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ 4 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

                                                 داستان عقاب

        

عمر عقاب از همه پرندگان نوع خود درازتر است.

عقاب می تواند تا 70 سال زندگی کند.

ولی برای اینکه به این سن برسد باید تصمیم دشواری بگیرد.

زمانی که عقاب به 40 سالگی می رسد:

چنگال های بلند و انعطاف پذیرش دیگر نمی توانند طعمه را گرفته را نگاه دارند.

نوک بلند و تیزش خمیده و کند می شود

شهبال های کهن سالش بر اثر کلفت شدن پرها به

سینه اش می چسببند و پرواز برای عقاب دشوار می گردد.

در این هنگام عقاب تنها دو گزینه در پیش روی دارد:

یاباید بمیرد و یا آن که فرایند دردناکی را که 150 روز به درازا می کشد پذیرا گردد.

برای گذرانیدن این فرایند عقاب باید به نوک کوهی که در آنجا آشیانه دارد پرواز کند.

در آنجا عقاب نوکش را آن قدر به سنگ می کوبد تا نوکش از جای کنده شود.

پس از کنده شدن نوکش ٬ عقاب باید صبر کند تا نوک تازه ای در جای نوک

کهنه رشد کند ٬ سپس باید چنگال 4 پیش را از جای برکند.

زمانی که به جای چنگال های کنده شده ٬ چنگال های تازه ای در آیند ٬ آن

وقت عقاب شروع به کندن همه پرهای قدیمی اش می کند.

سرانجام ٬ پس از 5 ماه عقاب پروازی را که تولد دوباره نام دارد آغاز کرده.

و 30 سال دیگر زندگی می کند.

چرا این دگرگونی ضروری است؟

بیشتر وقت ها برای بقا ٬ ما باید فرایند دگرگونی را آغاز کنیم.

گاهی وقت ها باید از خاطرات قدیمی ٬ عادتهای کهنه و سنتهای گذشته رها شویم.

تنها زمانی که از سنگینی بارهای گذشته آزاد شویم می توانیم از فرصتهای زمان حال بهره مند گردیم.

 

[ 4 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 رازهای بازاریابی شبکه ای

 
 
 
ترجمه : نیما عربشاهی
 
 
در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ 4 / 5 / 1391برچسب:اصول بازاریابی شبکه ای,رازهای بازاریابی شبکه ای, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 

چرا به اين بيزينس پيوستم؟؟

 

 

     

 

 

90% از افراد در بیزینسهای جدید در سال اول شکست می خورند و 90% از افراد باقیمانده هم در 4 سال بعد. عجیبه نه ؟ شما هیجان زده وارد می شید و سپس هزاران خرابکاری پیش میاد و هزاران بار می خوای quit کنی. اغلب مردم فقط quit می کنند. برای انجام این کار به یک دلیل کاملاً قوی و محکم نیاز داری. چون فقط به همین دلیل هست که اگر روشتان برای انجام این کار جواب نداد بدنبال روش دیگری می روید. اما اگر شل و ول ( wishy-washy ) باشید، رفتنی ( goner) هستید.

اولین چیز، یافتن why است. یک why خوب میتونه زندگی شمارو نجات بده !

 

بقیه در ادامه مطالب...


ادامه مطلب
[ 1 / 5 / 1391برچسب:بزرگان بازاریابی شبکه ای دنیا,رندی گیج, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

                                    

 همین حالا تصمیم بگیرید و برای همیشه زندگی را برای خود و کسانی که دوستشان دارید آسان و خوش آیند تر نمایید. تصمیم گرفتن همیشه ساده نیست ولی بیاد داشته باشید که:

 

 

"در هنگام تصمیم گیری بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تصمیم درست بگیرید، تصمیم درست دیگر این است که تصمیم غلط بگیرید، و بدترین کاری که می‌توانید بکنید این است که تصمیم نگیرید."  (تئودور روزولت)

"هر موفقیتی تنها دوبار در جهان اتفاق می افتد، نخست در ذهن شما و سپس در واقعیت" (کارل سندبرگ)

"برای دست یابی به آنچه هرگز نداشته ای، باید راهی را بروی که هرگز نرفته ای." (ناشناس)

اکثر انسانها مانند یک بسته دینامیت پرقدرت هستند. اما تنها هنگامی نیروی شان آزاد می شود که دانایی جرقه ای به هنگام در روح آنان بزند. (ام. اندرسون)

"تفاوت بین یک فرد موفق و ناموفق، تنها کمبود توانایی، نداشتن دانش و .... نیست، بلکه نبود اراده و خواست کافی است."  (وینسنت لمباردی)

"کیفیت زندگی هر انسانی جدا از اینکه در چه زمینه ای فعالیت می کند، رابطه مستقیمی با میزان تعهد وی به بهترین بودن دارد." (وینسنت لمباردی)

"کیفیت هرگز اتفاقی نیست. کیفیت پیوسته نتیجه خواست شدید، تلاش صادقانه و اجرایی ماهرانه است. کیفیت نشاندهنده انتخاب عاقلانه در بین انتخاب های بیشمار است." (ویل فوستر)

 

"تفاوت بین موفقیت و شکست می تواند چیزی بین یک اجرای تقریبا خوب باشد و یا یک اجرای دقیقا خوب باشد."(ناشناس)

"پایین رفتن از شیب یک کوه ساده تر می نماید، اما تنها در صعود است که می توانی مناظر وسیع و زیبایی پیش رو داشته باشید." (ناشناس)

 

 

"ترس و تردید واکنش هستند و شجاع بودن یک تصمیم." (وینستون چرچیل)

"بادبادکها در مقابله با باد اوج می گیرند نه در همراهی با آن." (وینستون چرچیل)

 

[ 1 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 مصاحبه با رابرت کیوساکی در مورد نتورک مارکتینگ:

    

رابرت این نقل قول به شما نسبت داده شده : 
اگر من مجبور بودم که همه چیز را دوباره انجام دهم (به عقب برگردم) بجای آنکه بیزینسی به سبک قدیمی را بسازم ، بیشتر ترجیح می دهم ساختن تجارتبازاریابی شبکه ای را شروع کنم. 
آیا شما واقعاً این مطلب را عنوان کردید؟
من چیزی شبیه به این را گفته ام . بله !

آیا این درست است ؟ 
بله وقتی نگاه می کنم به مسائلی که مجبور شدم از آنها عبور کنم ،البته آنگونه که من شروع کردم .من هنور تأسیس شرکتها را دوست دارم ، اما این کار سخت تر بود .

وقتی سالها پیش من و شما، اولین بار باهم صحبت کردیم ، شما اینقدر روی بازاریابی شبکه ای مصر نبودید ،چه چیز باعث شد که فکر شما تغییر کنه ؟ 
اجازه بدهید توضیح بدهم .وقتی که به عنوان یک تازه کار ،کارم رو شروع کردم ،من مجبور بودم که نحوه فروختن را یاد بگیرم. من با شرکت زیراکس در سال 1974 شروع کردم . 
امروز وقتی مردم از من می پرسندکه" شما چطور یه بیزینس رو شروع کردید؟" من همیشه به آنها استارت با یک کمپانی نتورک مارکتینگ رو می گویم .نه فقط به دلیل خودکمپانی نتورک مارکتینگ بلکه به دلیل آموزشهایی که شما از یک کمپانی نتورک مارکتینگ دریافت می کنید .

دلیل این حرف من این است که آن چیزی که مردم را پولدار می کند ،پول نیست .بلکه آنچه که مردم را پولدار می کند مهارت ها هستند . و مهارت شماره یک برای آغاز به کار،توانایی فروختن است.

این دلیل من است که نتورک مارکتینگ را توصیه می کنم...

                                      

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
[ 1 / 5 / 1391برچسب:بزرگان بازاریابی شبکه ای دنیا,رابرت کیوساکی, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب