بازاریابی شبکه ای نتورک مارکتینگ
| ||
|
Dane Carlson یکی دیگر از نتورک مارکترهای آمریکایی است که تا به حال مقاله های زیادی در زمینه نتورک مارکتینگ نوشته است. او از سال 1992 وارد دنیای نتورک مارکتینگ شده است و در حال حاضر به اتفاق همسر و تنها فرزندش در واشنگتون زندگی می کند. دلایل متعددی برای وارد شدن مردم به صنعت نتورک مارکتینگ وجود دارد. دلیل اول : داشتن یک درآمد اضافه دلیل دوم : خرید کالا و یا استفاده از خدمات دلیل سوم : ترجیح دادن سود حاصل از مشاغل آزاد ، به حقوق ماهیانه سازمانها
اگر شما صرفا برای خرید کالا و یا خدمات به این سیستم وارد شده اید ، از انتخاب شما متشکریم . اما اگر شخصی فعال در بنا نهادن یک بیزینس هستید ، می توانید در آمد بسیار زیادی از راه بازاریابی و ساختن یک مجموعه در نتورک مارکتینگ کسب کنید. شما تنها با برداشتن دو قدم می توانید یکی از افراد موفق این بیزینس باشید.
1) با بالا دستی خود مشورت کنید اما در بعضی مواقع بالادستی نمی تواند راهنمای خوبی برای شما باشد!! از او در مورد تجربه ها و موفقیتهایش بپرسید. اگر او نتوانست به طور کامل دلایل کامیابی خود را شرح دهد و تجربه های خود را در اختیار شما قرار دهد ، بهتر است از تجربه های اشخاص دیگری استفاده کنید. این یک "استراتژی انتقال" در سیستم نتورک مارکتینگ است که در حال حاضر بسیاری از نتورک مارکترها از آن استفاده می کنند. یقین داشته باشید که بالادستی شما معلم شماست و باید با فنون و متدهای پیشرفته این صنعت آشنا باشد تا شما هم بتوانید با استفاده از تجربیات و راهکارهای او یکی از افراد موفق این حرفه باشید . اگر مجبور شدید از این استراتژی استفاده کنید ، سعی کنید یک شخص متخصص در آموزش نتورک مارکتینگ را پیدا کنید و یا اینکه "مقاله های آموزشی" را در اینترنت جستجو کنید و از تجربه های دیگران در نقاط مختلف جهان استفاده کنید. خواندن "کتابهای آموزشی" هم به شما کمک زیادی خواهد کرد ، از آنها غافل نشوید. شاید این نکته برای شما غیرمعقول باشد اما ؛ فقط بالادستی های شما نیستند که به شما آموزش میدهند ، بلکه در بعضی مواقع شما می توانید از زیرمجموعه های خود نیز مطالب زیادی یاد بگیرید!! به آنها اعتماد کنید.
2) "همانند سازی" یا "لیدر سازی" ، مهمترین عامل موفقیت شما در نتورک مارکتینگ است. شما در عصر جدید "مارکتینگ" زندگی می کنید و باید نیروی تازه ای برای ساختن شبکه و رشد زیرمجموعه هایتان داشته باشید. باید پذیرفت که درصد زیادی از افراد در نتورک مارکتینگ شکست می خورند و به جرات می توان گفت که اکثر آنها به دلیل ناتوانی در Duplicate یا همانند سازی شکست را پذیرفته اند. اگر می خواهید مجموعه ای از بهترین و بزرگترین لیدرها را داشته باشید ، باید اطلاعات خود را در زمینه مارکتینگ بالا ببرید و با انتقال این اطلاعات به زیرمجموعه های خود و آموزش صحیح آنها ، یکی از افراد موفق این حرفه باشید. شما هر چقدر هم که قدرتمند باشید به تنهایی قادر به هدایت کردن یک مجموعه بزرگ نیستید ، بنابراین با همانند سازی و آموزش صحیح موفقیت خود را تضمین کنید. در حال حاضر فقط در کشور آمریکا ، غیر از Amway صدها شرکت دیگر از این روش برای فروش محصولات خود استفاده می کنند و در خیلی از کشورهای دیگر نیز به همین صورت است. اگر می خواهید مجموعه ای قدرتمند از بهترین لیدرها را داشته باشید ، اگر می خواهید یک نتورک مارکتر Professional باشید ، هر آنچه که از این صنعت می دانید به زیرمجموعه های خود انتقال دهید . همانند سازی کلید موفقیت شماست. ادامه مطلب روز 15 شهریور دفتر مرکزی نیوشا نیک پذیرای جمعی از منتخبین تیمهای سمنان،اهواز،مشهد،میاندوآب،ارومیه بود. این همایش از ساعت 9صبح روز جمعه اغاز شد و تا 8شب ادامه داشت.در طی این همایش لیدر بزرگ جناب حبیب الهی در چند مرحله مطالب اموزشی و نگرشی بسیار مفید و ارزنده ای را برای منتخبین بیان کرد بعد از اقای ناصر مرادی مدیر تولید شرکت نیوشا نیک راهکارهای فروش محصولات شرکت را آموزش داد،بعد از صرف ناهار بازدید از انبار و بسته بندی شرکت انجام شد پس از بازگشت جناب اقای عیوضی مدیرعامل شرکت با خبرهای خوشی که دراینده نزدیک درحال تحقق است نتورکران نیوشا را خوشحال نمود و در پایان مراسم تجلیل از افراد برتر حاضر در همایش توسط لیدر بزرگ میلاد حبیب الهی و تشویق افراد حاظر و گرفتن عکسهای یادبدود این روز بیادماندنی را در خاطره ها ماندنی تر کرد.به امید برگزاری همایش هایی بسی گسترده تر و با حضور تمامی نتورکران زحمت کش شرکت نیوشا نیک در سرتاسر کشور و لیدر های برتر آن.... و فردایی بهتر در راه است.... منشورِ فرهنگ کار کردن صحیح، در نتورک مارکتینگ
1. بنا به خاصیت این تجارت، رفتار و نگرش هر نتورکر از هر نتورکی، نمایانگرِ چهرۀ کل صنعت چند میلیارددلاری نتورک مارکتینگ است؛ و منفی شدن هر یک نفر، در مراحل قبل، حین و پس از کار، تصوّرِ جامعه را از تمامیت این صنعت، تیره می کند.از این رو توجه به اصول اخلاقی و کاری زیر برای همۀ ما نتورکرها ضروری است: صداقت، اصلی حیاتی در اخلاق کاری نتورکرهاست؛ و در تمام مراحل کار، جز راست نباید گفت. تعهد به اهداف، سازمان و شرکت، اصلی درونی است؛ و همۀ ما نتورکرها در هر جایگاهی که هستیم، باید وظایفِ همان جایگاه را صادقانه و مُجدّانه انجام دهیم. لباسِ "برنده برنده"باید بر بدنۀ کاری ما پوشانده شود؛ و چون این کار از آن همه است، همیشه اصل بر سادگی است. حرکت بدون هدف، رفتارِ بی بهره از نگرش مثبت، استراتژی غیر قابل تکثیر و تصمیمِ فاقد تدبیر، مشکل ساز خواهد شد.مهارت نیاز به تکرار و تمرین دارد؛ و مدیریت ارباب مآبانه یا نظامی وار و تقلید کورکورانه، بدون درک علّت یک برنامه، سازمانی استوار نمی سازد. تشنگی برای یادگیری مداوم و جذب اطلاعات مفید و اشتیاق به آموزش مستمر، رکن اصلی پیشرفت است؛ دوستی و همدلی و هیجان کار گروهی را، باید جایگزین روابط کلیشه ای و اداری کنیم.اغلب افراد، به اعتماد مُعرّف وارد این تجارت می شوند؛ ولی همه باید بنا به یقین خود به جوانب کار و برای خود کار کنیم؛ و با قلبمان به این اصل ایمان بیاوریم که در همه جا و همه چیز از خود شروع کنیم.
2. یک فرهنگِ صحیحِ کار در نتورک مارکتینگ، تمامیِ ارزشهایِ والایِ انسانی را با هم به پیش می برد و نتورکرهایی تک بُعدی یا مادّی نگر نمی سازد. ..... ادامه مطلب تصور کنید که بعنوان نوزادی ناخواسته و حاصل یک رابطه جنسی بی سر و ته، در روستایی بسیار فقیرنشین و در دامن یک مادر بدبخت که کلفت خانه های مردم است، دیده به جهان بگشایید، بدون آنکه وجود پدر را دور و برتان احساس کنید…؛ الان چه کار می کنید؟ چه بر سرتان آمده است؟ آنچه خواندید خلاصه ای بود از سرگذشت مجری بزرگ تلویزیون، اپرا وینفری (Oprah Winfrey) 29 صفت بارز نتورکران موفق: اکثر افراد در جریان کار نت ورک مارکتینگ مرتکب اشتباهاتی می شوند.صفات افراد دارا و غنی در نت ورک مارکتینگ چیست؟ ۱ آنها یک سیستم محکم، قابل توجیه و منطقی برای کار دارند. ۲ آنها در این کار صبوری دارند. ۳ آنها تداوم و پیگیری یک سگ بولداگ را دارند. ۴ آنها هدف دارند: یعنی ۱ اهداف کوتاه مدت، ۲ اهداف میان مدت، ۳ اهداف بلند مدت. ۵ آنها این کار را روزانه انجام میدهند. ۶ آنها بدون هیچگونه سایه شک، به محصولی که نت ورک مارکتینگ به ارمغان می آورد ، اعتقاد دارند. ۷ آنها اول خود، پرستیژ و شخصیتشان را عرضه میکنند. ۸ آنها میدانند که چه چیزی افراد را بحرکت در می آورد. ۹ آنها خط اول مجموعه خود را خوب آموزش میدهند تا همانند سازی صورت گیرد. ۱۰ آنها تلاشهای افراد مجموعه خود را ارج می نهند...... ادامه مطلب |
|
[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ] |