آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

مهم ترین محصولی که خالق آن شما هستید : برند شخصی

 مهمترین محصولی یا خدماتی که در زندگی میتوانید به دیگران عرضه کنید خودتان هستید؛ آیا یک برند معتبر هستید؟

 زندگی یک کسب و کار است و شما مدیر عامل ارشد آن. شما باید یاد بگیرید چطور با یک برنامه ریزی استراتژیک برای خودتان، خودتان را به یک برند معتبر نزد دیگران تبدیل کنید. تمام قوانینی که در دنیای تجارت حاکم است در زندگی عادی نیز حاکم … در اصل بر تمام جهان هستی حاکم است و برنده کسیست که سریع تر این قوانین را شناسایی و از آنها استفاده کند.

 در زندگی نیز هرکدام از ما یک نیز یک برند داریم. نام ما یک برند است. دقیقا مشخصات برندهای برتر در دنیای تجارت در زندگی عادی نیز صدق میکند. برند حسی است که از شنیدن نام یک محصول به ذهن خطور میکند، احساسی که به آن داریم و ویژگی هایی که همراه آن حس در ما ایجاد میشود. برای مثال در یک نظرسنجی برند کوکاکولا را “محصول آمریکایی” خواندند؛ یعنی اینکه از اکثر شرکت کنندگان در نظرسنجی هنگام شنیدن نام کوکاکولا احساس استفاده از یک محصول آمریکایی را داشته اند.

 در زندگی نیز هر فردی برند خودش را دارد. هیچ دو برندی یکسان نیستند ، همه باید یک برند داشته باشند و مهم ترین اصلی که برندینگ شخصی باید بدانید این است : برند ساختنی است.

 برای مثال، در دوران مدرسه همیشه یک عده را “شرّ” می نامیدیم، این افراد برند خودشان را داشتند، همه میدانستند هر زمانی دعوایی اتفاق بیافتد باید سراغ چه کسانی بروند. یک عده دیگر “درس خوان” بودند، این افراد برند خودشان را خلق کرده بودند، همه میدانستند هر سوالی داشته باشند باید سراغ این افراد بروند، البته هرکدام از این افراد منحصر به فرد بودند یک نفر “درس خوان و دوست داشتنی” بود، نفر دیگر “درس خوان و خودخواه

 تو برند خودت هستی !
همانند کوکاکولا که یک محصول آمریکایی میفروشد، شما نیز درحال فروش هستید و محصولتان کاملا منحصر بفرد است – خودتان. محصول شما شامل، هویت شما، شخصیت شما، آداب و رفتار اجتماعی ، ارزش ها، اهداف ، ترس های ، باور های شما و … است. تمام اینها با هم تشکیل برند میدهند، نمیتوانید تنها بر روی یک مورد تمرکز کنید.

 برند های برتر، تنها بر کیفیت محصول تمرکز نمیکنند؛ نوع ارائه، قیمت، تنوع و … را نیز در نظر میگیرند.

 با چی شناخته میشی؟
در قسمت قبل از دوران مدرسه و برند های “شرّ” و “درس خوان” صحبت کردیم، برند شما چیست؟ مردم شما را با چه چیزی بشناسند؟

 معمولا مردم فرصت ندارند تا کامل وارد جزئیات شخصیتی شما بشوند و بخواهند خودشان قضاوت کنند، اغلب اوقات به ارائه ای که خودتان از شخصیتتان میدهید بسنده میکنند. شما معمولا با ورزش، تحصیلات، کار، رفتارتان برند خودتان را به صورت اولیه به مردم ارائه میدهید. پس دست به کار شوید و همان برندی را برای ارائه خلق کنید که دوست دارید.

  از کاروان جدا شو !
دلیل اینکه هرکداممان یک برند منحصر به فرد هستیم این است که با برند های دیگر فرق میکنیم. هیچکس دوست ندارد یک فیلم خسته کننده را بارها و بارها تماشا کنید و حتی آدم های خسته کننده را !

 اگر شما دقیقا کاری را انجام میدهید که همه انجام میدهند ،پس فرق آنچنانی بین شما و دیگران وجود ندارد، بنابراین شما یک برند معمولی خواهید بود با اختلاف خیلی خیلی جزئی. برای اینکه تبدیل به یک برند باشید نشان دهید که با دیگران فرق میکنید.
برای مثال اگر همه ی مردها از آشپزی متنفرند ،شما عاشق آشپزی باشید. اگر همه ی خانم های از آرایش میکنند، شما آرایش نکنید.

 علم! علم! علم! بیاموزید
یکی از شگفت انگیزترین یافته های انسان، توانایی درک و کسب علم و استفاده ی آن در زندگی روزمره است.

 شما به میزان علم و تجربه تان از دنیای اطرافتان اطلاع و آگاهی دارید. شما تنها به میزان علم و تجربه تان از فرصت های اطرافتان آگاهی دارید. اگر میخواهید فرصت های بیشتری را کشف کنید، علم و تجربه بیشتری بدست آورید. پس بخوانید و از سوال پرسیدن دست برندارید.

 فقط با همین دو ابزار ساده یعنی خواندن و پرسش، میتوانیم آگاهیمان را به جهان افزایش دهیم.

 تقلبی نباشید!
شما به راحتیِ آب خوردن میتونید تشخصی بدهید فردی که در حال معاشرت با او هستید خودش است یا در حال درآوردن ادای کسی است که میخواهد باشد!

 و یا زمانی که فردی در حال (مثلا) گوش دادن به شماست، شما میتونید تشخصی بدید آیا این فرد واقعا در حال گوش دادن است یا در حال تحمل کردن صحبت هایتان است… واقعا سخت نیست. نه به علم خاصی نیاز دارید نه به حس ششم، غریزه ی شما به راحتی میتونه این حالات تقلبی رو تشخصی بده

 اگر میخواهید یک برند منحصر به فرد باشید، بهترین حالت ممکن خود واقعی تان است. سعی نکنید خوب ،شاد، باحال ،قد بلند، لاغر ،مقتدر و … به نظر بیایید. خودتان باشید، مردم شما را بیشتر تحسین خواهند کرد.

 هرآنچه را نمیتوانید بفهمید، نقد نکنید!
شما نمیتوانید دیگران را نقد کنید. چون نه جای آنها زندگی کردید، نه از حال روز آنها خبر دارید و نه اهداف و آرزوهای آنها را میدانید. شما تنها میتوانید دیگران را درک کنید، بدانید دلیلی وجود دارد که چنین گفتار، رفتار یا عملکردی دارند.

 بهترین بازاریابی برای برند شخصی تان، دیدن دنیا از منظر دیگران است.
خودتان را به جای دیگران بگذارید و دنیا را ببینید و بعد تصمیم بگیرید نقد کنید آنها را یا نه !

 شانس تان را امتحان کنید… شما فقط یکبار زندگی میکنید!
بهترین دوست بازاریابان و فروشنده ها : ریسک، است.

برای اینکه محصولی تولید شود، باید نوآوری داشته باشد و معمولا در دنیایی با چنین سرعت تغییر غیر قابل پیش بینی است که آیا محصول تولید شده موفق خواهد بود یا نه، تنها احتمالات هستند که میتوان به آنها بسنده کرد.

 شما نیز برای اینکه برند خودتان را بسازید و کسب اعتبار کنید باید ریسک کنید. دست به کارهایی بزنید که تاحالا انجام ندادید. آیا تابه حال ورزش شمشیر بازی را امتحان کردید؟ بروید و امتحان کنید. آیا تا به حال شعر نوشتید؟ یکبار امتحان کنید. شما تا امتحان نکنید، اکثر استعداد ها و مهارت هایی که دارد یا کشف نخواهید کرد.

 برند شخصی، حساس ترین برندی است که در طول زندگیتان با آن سر و کار خواهید داشت. اگر از آن به درستی مراقبت نکنید و اعتبار آنرا دست کم بگیرید، بدون شک تاثیر آنرا در زندگیتان خواهید دید، زیرا هیچکس محصول “شما” را نخواهد خرید…

[ 20 / 4 / 1394برچسب:دمنوش لاغری,دمنوش گیاهی,دمنوش لاغری نیوشا,, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب