بازاریابی شبکه ای نتورک مارکتینگ
| ||
|
شرکت نیوشا، در راستای دستیابی به اهداف خود برای تولید چای ایرانی و تحقق شعار
«صد درصد گیاهی، صد درصد ایرانی»
یک قطعه مزرعه چای، به مساحت 10 هکتار در یکی از توابع شهرستان فومن خریداری کرده است
که این مزرعه بطور رسمی توسط آقای احمد عیوضی، مدیر عامل شرکت نیوشا و آقای رضا کیانیان افتتاح گردید.
مزرعه چای نیوشا، به طور ویژه به کشت چای سبز اختصاص یافته و نخستین پروژه از این دست،
در غرب استان گیلان است که حرکتی در جهت افزایش کیفیت، در سبد محصولات تولیدی نیوشانیک محسوب میشود.
در همین راستا و به منظور آشنایی بیشترِ همراهان نیوشا با مراحل کشاورزی و تولید، اقداماتی جهت بازدید این عزیزان صورت گرفته است. در ادامه با گزارش تصویری افتتاحیه با شما همراه هستیم...
[ 22 / 4 / 1396برچسب:دمنوش لاغری نیوشا,دمنوش لاغری,دمنوش کاهش وزن,دمنوشهای سلامتی, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
از خاک تا خانه ؛ ماموریت نهایی نیوشا
امروز مهمترین دغدغه تولیدکنندگان در مقوله کیفیت و رسیدگی به نارضایتی های مشتریان،
کوتاه بودن دست آنها از بخشی از چرخه تولید و عرضه محصول است.
تولیدکنندگان وابسته به بیرون بخاطر این کمبود، پس از شناسایی احتمالی مشکل،
چه در حوزه کیفیت محصول و چه در حوزه کیفیت خدمات نمی توانند برای رفع و اصلاح مشکل، کاری انجام بدهند
و برای حل آن باید به سایر حلقه های این چرخه متکی باشند.
تضمین کیفیت یک محصول یا یک خدمت در نگاه اول با دل بستن به تامین کنندگان و پیمانکاران بیرونی ممکن به نظر می رسد اما واقعیت این است که چنین امری عملاٌ غیرممکن است. در واقع وقتی صفر تا صد انجام فرایند تولید و عرضه محصول به مشتریان توسط شرکت و اجزاء آن انجام نشود و بخشی از فرایند خارج از کنترل شرکت باشد، ارائه تضمین درباره کیفیت محصولات و خدمات در واقع فقط یک شعار تبلیغاتی خواهد بود. با گذشت بیش از یک دهه از حیات مجموعه نیوشا و در آستانه 5 سالگی نیوشانیک، امروز مفتخریم به رونماییِ شعار" از خاک تا خانه " .... این شعار نمادی از پروژه ای عظیم است که در آن نیوشا با استفاده از نیروها و امکانات خود قادر خواهد بود تا کلیه عملیات دخیل در پروسه تولید، ارائه و عرضه، از نقطه شروع یعنی کاشت و برداشت تا نقطه پایان فرایند یعنی تحویل محصول به مصرف کننده را مستقیماً در ساختارها و واحدهای متعلق به خود انجام داده و از هرنوع وابستگی به دور باشد. هدف اصلی از این ماموریت، دستیابی به «بهترین کیفیت ممکن و تسلط کامل و مطلق شرکت به صفر تا صد پروسه تولید و عرضه انواع نوشیدنی های سلامت» است. با نهایی شدن و تکمیل پروژه "از خاک تا خانه "، نیوشا، تنها تولیدکننده ای در ایران، خواهد بود که ضمن تسلط کامل به فرایند تولید و عرضه محصولات، می تواند کیفیت محصولات و خدمات خود را به شکلی واقعی و حقیقی تضمین کند . به موجب این ماموریت و بر اساس شعار "از خاک تا خانه" ، نیوشا کلیه عملیات و فرایندهای زیر را در ساختارها و ساختمانهای تحت مالکیت و مدیریت 100 درصدی خود انجام خواهد داد :
اجرا و پیاده سازی این استانداردها از ضروریات و لازمه ورود نیوشا به بازارهای بین المللی است و ایجاد یک مزیت رقابتی ممتاز و قابل توجه است . از این نظر می توان تکمیل این پروژه و محقق کردن شعار "از خاک تا خانه " را شروع حرکتی بزرگ برای جامه عمل پوشاندن به رویای دیرینه همه نیوشایی ها یعنی جهانی شدن و ورود به بازارهای بین المللی، قلمداد کرد. بزرگترین دغدغه و چالش نیوشا در ماموریت اخیر، پیاده سازی و سازماندهی علمی و اصولی تک تک اجزاء و فرایندها براساس استانداردهای تعریف شده بین المللی(ISO) حوزه مربوطه بوده است. به نحوی که هر یک از ساختارهای شرکت و اجزاء آن از نظر رعایت الزامات کیفی و همچنین کارآمدی فرایندهای کنترلی در شناسایی خطاها و مشکلات همچون نمونه و الگویی بی نظیر در سطح کشور شناخته شده و به عنوان دستاوردی ماندگار هم در تاریخ شرکت و هم در تاریخ کشور، جاودانه باقی خواهند ماند. جای بسی خوشحالی است که از همین پایگاه اعلام کنیم، با آینده نگری های شرکت در سالیان گذشته و به لطف تلاش ها و ایستادگی های تک تک همراهان عزیز، بخش عمده ای از امکانات و زیرساخت های لازم جهت انجام مطلوب این ماموریت و به ثمر نشستن پروژه، طی 10 سال گذشته و از هنگام تاسیس شرکت نیوشاداریان و ایجاد رسمی مجموعه نیوشا تا به امروز ، فراهم گردیده است و بر همین اساس طی روزها و ماه های آینده و به تدریج ، همراهان نیوشایی می توانند با هماهنگی قبلی و همراهی مربیان و حامیان خود از اجزاء مختلف پروژه تولید و توزیع محصولات نیوشا بازدید کنند و از نزدیک و به شکلی ملموس با تک تک فرایندهای موجود در فرایند از تولید تا مصرف آشنا شوند. [ 11 / 4 / 1396برچسب:دمنوش لاغری نیوشا,دمنوش لاغری,دمنوش کاهش وزن,دمنوشهای سلامتی, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
نیوشا در نمایشگاه ایران آگروفود 2017حضور نیوشا همچون گذشته، امسال نیز در بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللیصنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایعوابسته، نمود درخشانی از اهداف بزرگ این شرکت را نشان میدهد.
نمایشگاه آگروفود همه ساله با اهدافی چون ارتقاء دانش فن آوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات و تم های نمایشگاه،معرفی توانمندیها و پیشرفت های کشورمان در زمینه های موضوعی نمایشگاه، آشنائی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان ازنمایشگاه با آخرین دست آوردهای علمی، صنعتی کشورمان و جهان در زمینه های موضوعی نمایشگاه و ... برگزار میشود. [ 5 / 4 / 1396برچسب:دمنوش نیوشا,دمنوش لاغری,دمنوش کاهش وزن,دمنوشهای سلامتی, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
دمنوش مثلثی راز سلامتی (رازیانه،چای سبز،آلوئه ورا،کاکوتی) دمنوش راز سلامتی نیوشا، دارای 12 عدد کیسه مثلثی و مخلوطی از 4 گیاه معجزه آسای رازیانه، چای سبز، آلوئه ورا و کاکوتی است
که با فرمولی منحصربه فرد ترکیب شده اند تا معجونی با عنوان راز سلامتی را برای شما عزیزان رقم بزنند.
این دمنوش معجزه آسا،نقش موثری در
تسریع کاهش وزن، بهبود زخم معده، بهبود عملکرد جنسی، ترمیم و جلوگیری از پیری پوست،
تنظیم قند، فشار وکلسترول خون، افزایش شیرمادران و خاصیت ضد اضطراب و افسردگی دارد
که میتواند شما را در تجربهی دلانگیز نوشیدن دمنوشی100 درصد گیاهی سهیم کند.
|
|
[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ] |