آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

خود را مجبور به پیشرفت کنید:

 در گذشته های نه چندان دور آدمهایی که دنبال آب باریکه بودند یا یه شغل مطمئن دولتی داشند ،خیلی آدمهای منطقی و موفقی محسوب می شدند. آسته برو آسته بیا که گربه شاخت نزنه را به عنوان یک روش زندگی خیلی از خانواده ها به فرزندانشان یاد می دادند.

اما گذشته ها گذشته، این روزها برای موفقیت باید جسور بود، باید خطر کرد، باید مسولیت همه ی چیز را بر عهده گرفت. این روزها شما شخصا خودتان باید خودتان را مجبور به پیشرفت کنید در همه چی ! در سطح زندگی شخصی ، در سطح زندگی اجتماعی ، در زندگی حرفه ای و ... نوشته ی زیر از جمله نوشته های بسیار زیبایی که به کسانی که تصمیم دارند فرصت کوتاه حیات را "زندگی” کنند پیام شفافی می دهد ، شما هم از همین دسته اید ؟؟

ژاپنی ها عاشق ماهی تازه هستند. اما آب های اطراف ژاپن سال هاست که ماهی تازه ندارد. بنابر این برای غذا رساندن به جمعیت ژاپن قایق های ماهی گیری، بزرگتر شدند و مسافت های دورتری را پیمودند. ماهیگیران هر چه مسافت طولانی تری را طی می کردند به همان میزان آوردن ماهی تازه بیشتر طول می کشید. اگر بازگشت بیش از چند روز طول می کشید ماهی ها، دیگر تازه نبودند و ژاپنی ها مزه این ماهی را دوست نداشتند.

برای حل این مسئله،شرکت های ماهیگیری فریزرهایی در قایق هایشان تعبیه کردند. آن ها ماهی ها را می گرفتند آن ها را روی دریا منجمد می کردند. فریزرها این امکان را برای قایق ها و ماهی گیران ایجاد کردند که دورتر بروند و مدت زمان طولانی تری را روی آب بمانند.

اما ژاپنی ها مزه ماهی تازه و منجمد را متوجه می شدند و مزه ماهی یخ زده را دوست نداشتند. بنابر این شرکت های ماهیگیری مخزن هایی را در قایق ها کار گذاشتند و ماهی را در مخازن آب نگهداری می کردند. ماهی ها پس از کمی تقلا آرام می شدند و حرکت نمی کردند. آنها خسته و بی رمق ، اما زنده بودند.
متاسفانه ژاپنی ها مزه ماهی تازه را نسبت به ماهی بی حال و تنبل ترجیح می دادند. زیرا ماهی ها روزها حرکت نکرده و مزه ماهی تازه را از دست داده بودند.
باز ژاپنی ها مزه ماهی تازه را نسبت به ماهی بی حال و تنبل ترجیح می دادند. پس شرکت های ماهیگیری به گونه ای باید این مسئله را حل می کردند.

آنها چطور می توانستند ماهی تازه بگیرند؟ اگر شما مشاور صنایع ماهیگیری بودید ، چه پیشنهادی می دادید؟
برای نگه داشتن ماهی تازه شرکت های ماهیگیری ژاپن هنوز هم از مخازن نگهداری ماهی در قایق ها استفاده می کنند اما حالا آن ها یک کوسه کوچک به داخل هر مخزن می اندازند.کوسه چندتایی ماهی می خورد اما بیشتر ماهی ها با وضعیتی بسیار سر زنده به مقصد می رسند. زیرا ماهی ها تلاش کردند.

شما هم می توانید ...
- به جای دوری جستن از مشکلات به میان آن ها شیرجه بزنید .
- از بازی لذت ببرید.
- اگر مشکلات و تلاش هایتان بیش از حد بزرگ و بیشمار هستند تسلیم نشوید ، ضعف شما را خسته می کند به جای آن مشکل را تشخیص دهید .
- عزم بیشتر و دانش بیشتر داشته و کمک بیشتری دریافت کنید.
- اگر به اهدافتان دست یافتید ، اهداف بزرگتری را برای خود تعیین کنید .
- زمانی که نیازهای خود و خانواده تان را برطرف کردید برای حل اهداف گروه ، جامعه و حتی نوع بشر اقدام کنید .
- پس از کسب موفقیت آرام نگیرید ، شما مهارتهایی را دارید که می توانید با آن تغییرات و تفاوتهایی را در دنیا ایجاد کنید .
- در مخزن زندگیتان کوسه ای بیندازید و ببینید که واقعاً چقدر می توانید دورتر بروید شنا کنید.

 

[ 30 / 12 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

          گفتگو با پویا بنی اسدی برترین فروشنده شخصی در نیوشا نیک

نزدیک به 16 میلیون تومان فروش شخصی طی 6 ماه فعالیت، جایی برای تردید نمی گذارد تا پویا بنی اسدی را به عنوان برترین فروشنده شخصی نیوشانیک در سال 91 بشناسیم. عملکرد او دقیقاً مطابق با سیاست های شرکت مبنی بر "رشد فروش شخصی اعضاء" است .

این رکورد دار فروش شخصی شرکت، از کرمان می آید و در این راه نباید زحمات و تلاش های لیدر دوست داشتنی شرکت در کرمان، محمد حسنی کبوترخانی، را نادیده گرفت. پس از نمایش تنها بخشی از فروش وی در بخش اخبار سایت، تماس ها و تقاضاهای زیادی داشتیم مبنی بر اینکه مصاحبه ای با پویا بنی اسدی داشته باشیم و از او بخواهیم درباره راهکارها و انگیزه هایش حرف بزند.

آنچه اهمیت تلاش های پویا بنی اسدی را بیش از پیش نمایان می کند، رشد ماهیانه عجیب و غریب مبلغ کل فروش اوست و آنچه در این گفتگو بیشتر جلب توجه می کند، دیدگاه خاص و متفاوت پویا بنی اسدی است: "من در بهترین نقطه نتوورک مارکتینگ دنیا قرار دارم!! "

نگاهی به جدول زیر و خواندن حرف های این مرد بزرگ خالی از لطف نیست!

 

ماه

مبلغ فروش

مهر ماه

4.212.380

آبان ماه

4.175.920

آذر ماه

15.549.130

دی ماه

25.333.780

بهمن ماه

32.837.840

اسفند ماه

78.635.050

جمع کل

160.744.100

 1. سلام. دوست داریم از زبان خودتان پویا بنی اسدی را بیشتر بشناسیم!

سلام. پویا بنی اسدی هستم  اهل کرمان. من معلم موسیقی هستم و گروه 40 نفره ای دارم که همه کوچولوهای 6 و 7 ساله من هستند! نمی دانم چند سال دارم فقط می دانم 21 سال ندارم! نام پدرم مهرداد و نام پدر پولدارم کوروش صفی زاده است!

 2. در تهران بحث نحوه فروش شما میان بازاریابان داغ است. عده ای معتقدند چگونه می شود شخصی بتواند ماهیانه 8 - 9 میلیون تومان فروش شخصی داشته باشد!؟ و عده ای هم شما را کاملاً تحسین می کنند. جوابتان برای آنها چیست؟

بله . من بازاریاب های زیادی را دیده ام که در همین کرمان به راحتی ماهیانه 30-40 میلیون تومان و بیشتر کالا فروخته اند. من فکر می کنم به قول داداشم رضا علیدادی تنها راه انجام هر کاری، انجام آن کار است! یعنی هرکس می خواهد کالا بفروشد فقط برود و سفارش بگیرد! و جواب من در برابر تحسین سایر دوستان هم این است که: "ما کوچیک همه بچه های گل نیوشا هستیم!"

 3. روند فروش شخصی شما از ماه های نخست ورود شما به شرکت تا به امروز، همواره رو به رشد بوده است. این اتفاق ساده نیست. از این موضوع و راهکارهایتان برای ما بگویید.   

                                   

من معلم ساده موسیقی هستم. تا قبل از نیوشا هیچوقت فکر بازاریابی را هم نمی کردم یا بهتر بگویم از فروشندگی خوشم نمی آمد؛ ولی الان فکر می کنم بازاریابی یا بهتر بگویم اطلاعات دادن درباره هر محصولی خیلی هم جذاب است. اما راهکار اصلی من!! کاری که من کردم این بود که بازارهای بیشتر و همچنین تکنیک های بیشتری برای فروختن محصولات به ذهنم رسید.

از خانواده های نزدیک شروع کردم و بعد سراغ کافی شاپ ها، رستوران، ادارات و ... رفتم. بعد بیشتر که فکر کردم دیدم هر کس که چشم و دهان و دست و پا دارد، مشتری من است!!

برای موفقیت در این تجارت، باید ایده های نو و در عین حال ساده داشته باشیم. مگر چقدر مشکل است که بفهمیم "در ادارات همه افراد چای می خورند پس باید بروم و بهشان چای بفروشم! "یا "آدم ها شکم دارند و هر روز می خورند و می آشامند پس مشتری من هستند! " ؟!

من هم می توانم بگویم که بازار فلان کالا، فلان جاست. من نکته اصلی را می گویم و آن این است که: "اگر می خواهی سفارش بگیری باید بروی و واقعاً سفارش بگیری!! "

 4. مسئولین شرکت معتقدند رمز موفقیت در بازاریابی شبکه ای "فروش شخصی" و از آن مهم تر "تکرار فروش شخصی" است. نظر شما چیست؟ موافقید یا مخالف؟

من فکر می کنم اصل مهم در بازاریابی شبکه ای همانندسازی نگرش هاست. اگر من به دنبال فروش شخصی بالا باشم و همچنین بدانم که بازاریابی شبکه ای تجارتیست با قدرت تکثیر فوق العاده، و یک مجموعه قوی و منسجم هم داشته باشم، این نگرش در مجموعه ام همانندسازی خواهد شد.

ولی اگر کسی به فروش شخصی اهمیت ندهد و بگوید من در خانه می نشینم و مجموعه ام فروش انجام می دهد و من پول در می آورم این نگرش همانندسازی خواهد شد و ...!

 5. آیا قبل از ورود به نیوشانیک تصور یا تجربه خاصی از این تجارت مدرن داشتید؟

خیر. حتی اسم بازاریابی شبکه ای را هم نشنیده بودم. این کار به من ساعت 8 بعدازظهر توسط آپلاین عزیزم آقای صفی زاده معرفی شد و تا کارت ملی را آوردم و ثبت نام کردم ساعت 2 بامداد شده بود و از آن لحظه به بعد زندگی زیبای من، زیباتر و پرهیجان تر شد! من تجربه ای در بازاریابی شبکه ای و فروشندگی نداشتم ولی الان فکر می کنم با کلنگ هم نتوان من را از این تجارت بیرون کشید!

 6. چرا نیوشانیک؟

به نظرم هر لحظه ای که تجارت بازاریابی شبکه ای به من پیشنهاد می شد من بدون معطلی به آن می پیوستم. چون این تجارت جذاب و مدرن، دقیقاً در راستای همان چیزیست که من از زندگی می خواهم و بسیار خوشحالم که من برای پیوستن به نیوشانیک مشاوره شدم چون به نظرم از هر نظر بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران است و به امید خدا جزء بهترین های دنیا نیز خواهد شد.

 7. آیا توقعاتی که از نیوشانیک داشته اید، طی این مدت برآورده شده است؟

بله. من به نوبه خودم کاملاً راضی هستم و اطمینان دارم که الان در بهترین نقطه نتورک مارکتینگ دنیا قرار دارم! از مدیر شعبه کرمان جناب آقای رنجبر و خانم اسماعیلی - منشی دفتر - هم به خاطر زحماتشان تشکر می کنم.

 8. رابطه شما با معرفان و همچنین اعضای زیرمجموعه تان چگونه است؟ نقش آنها را تا چه حد موثر می بینید؟

حالا رسیدیم سر اصل مطلب! ببینید، من بهترین تیم دنیا را دارم! بهترین و گل ترین بچه های دنیا عضو تیم من هستند؛ "کامبیز دولت آبادی، نیما بنی اسدی، شهناز محکمی، فرحناز دولت آبادی، رضا محمودی، امیر طاها فیضی، پریسا بنی اسدی، زیبا پورباشوزاده، ارسلان سالاری، امین بهره مند، مجتبی دهقان"

یا شاید اینطوری بگویم بهتر است: کلاً در تیم من چیزی به نام بچه های موازی وجود ندارد! یک خانواده ایم از بهترین و قوی ترین بچه های دنیا! در رابطه با آپلاین ها هم همینگونه است؛ آقای صفی زاده و آقای حسنی! از این بهتر نمی شود! همچنین باید از آقای دکتر نوید و آقای حبیب اللهی هم یاد کنم. اینجوری بگویم که همیشه با خود می گویم: "من قوی ترین حامیان رو دارم. 4 تا آپلاین که از همه نظر بی نظیر هستند. "

کلاً دیدگاهم اینگونه است. در این دیدگاه، همیشه بهترین ها متعلق به من است و در بهترین نقطه نتورک مارکتینگ دنیا قرار دارم!!!

همچنین باید بگویم که: "من در مهرگان سال هزار و سیصد و نود و دو، در رده راهبر خواهم بود. "

 9. با پلن جدید شرکت تا چه حدی آشنایی دارید؟ نظرتان چیست؟

فکر می کنم به طور کامل متوجه آن شده باشم. فوق العاده است. به نظرم در شرایط فعلی این یک پلن کاملاً حرفه ای ست.

10. آیا اختصاص بخشی از پاداش های نیوشانیک به برترین های جدول فروش شخصی، می تواند در حمایت از آنها موثر باشد؟

بله! این پاداش ها در راستای دستیابی به اهداف بزرگ طراحی شده اند ولی نباید شبکه سازی و توسعه مجموعه از سوی دوستان فراموش شود. به نظرم اگر پاداش های مناسبی هم به عنوان پاداش مجموعه سازی در نظر گرفته شود دیگر فوق العاده می شود.

همچنین از اینکه شرکت تا این اندازه به فکر همکارانش است، واقعاً خوشحالم! چون "من در بهترین نقطه نتورک مارکتینگ دنیا قرار دارم!!!! "

11. در انتها، ضمن تبریک سال نو به شما و خانواده عزیزتان، دوست داریم از اهداف تان در سال جدید بشنویم.

متشکرم. من هم به خانواده بزرگ نیوشا سال نو را تبریک می گویم.

تا 6 ماه پیش تنها هدف زندگی من، موسیقی بود. ولی اکنون می خواهم موسیقی زندگی ام را با ریتم بازاریابی شبکه ای بنوازم.

من امید دارم که تمام انسان هایی که زندگیشان در وضعیت کسل کننده قرار دارد، روزی با درک نتورک مارکتینگ، رنگ و بویی تازه به زندگیشان بخشیده و زندگی تازه ای را شروع کنند. 

 

نتورک مارکتینگ یا همان بازاریابی شبکه ای :

دریچه ای است رو به آرزوهای زیبای انسان ها. این تجارت، سرزمین فوق العاده ای است که من و هر کس دیگری می تواند آن را همانطور که خودش دوست دارد بسازد. 

 

[ 26 / 12 / 1391برچسب:دمنوش لاغری,دمنوش گیاهی,دمنوش لاغری نیوشا,, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 همایش آموزش بازاریابی شبکه ای توسط لیدر بزرگ جناب میلاد حبیب الهی در شعبه دوم شرکت نیوشا در تهران شعبه آفریقا با حضور افراد منتخب شهرهای سمنان،تهران،کرج،بیرجند،اهواز،فیروزکوه،اصفهان برگزار شد.

 مطالبی که در این همایش 2 روزه آموزش داده شد:

 ایجاد برنامه آموزشی مدون از مقدماتی تا کمک مربی 
آشنایی بیشتر با مهارت فروش 
آشنایی با نگرش سازی در قبل از ووردی کردن افراد 
شرح وظایف هر یک از رتبه ها از توزیع کننده تا 4 ستاره 
هدف سازی و یافتن هدف واقعی و تمرین با اعضا 
تشریح پلن جدید و اعلام استراتژی جدید 
معرفی نحوه کار جدید و رفع ابهامات کار 
معرفی ابزارهای آموزشی 
رو نمایی از نحوه پرزنت جدید و ارائه آن به اعضا
 

[ 18 / 12 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

طرح یونی لول 7 سطحی:

 

طرح شروع سریع:

شرح کامل پلن رو در لینک زیر مطالعه فرمایید.

newshanik.ir/profit-plan

[ 17 / 12 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 اگر به شما 5 سوالی را بگوییم که کیفیت زندگی شما را بهبود ببخشند، باعث خوشحالی شما شوند، کمتر با دیگران بحث کنید، بهتر به اهداف خود برسید و برخورد اجتماعی تر با مردم داشته باشید، خوشحال می شوید؟ مسلما بله. چه کسی از رمز و رازهای موفقیت بدش می آید؟ اما برای بهترین استفاده از این سوال ها باید آنها را به طور آگاهانه و با تکرار زیاد، در مغز و روحتان بگنجانید به طوری که ملکه ذهنتان شوند. 

1. چه معنای دیگری می تواند داشته باشد؟

همه انسان ها دیدگاه های شخصی خود را به مسایل مختلف دارند. شما دنیا را از منظر و فیلترهایی می بینید که بر اساس اعتقادات و ارزش های شما ساخته شده اند. سال ها طول می کشد تا این چهارچوب های شخصیتی و باورها شکل بگیرند و به همین دلیل، بسیار به آنها اعتقاد و اصرار زیادی بر صحت و درستی آنها دارید و در مقابل نظرهای مخالف بسیار ناراحت و عصبی می شوید. این به این معنا نیست که شما انسان غیر منطقی هستید. بیشتر مردم - کمتر یا بیشتر - همین گونه هستند. هر فردی فیلترها و محدودیت های خودش را دارد و برایش دشوار است قبول کند که آن فکر درست نیست. 

شما می توانید ذات واقعی خود را از افکار تکراری و دایمی خود جدا کنید و برای این منظور کافیست با نهایت درستی و کنجکاوی فقط یک سوال ساده از خود بپرسید: «این چه مفهوم دیگری می تواند داشته باشد»  

5 سوالی که زندگی شما را تغییر می دهند
 
همین سوال ساده شما را مجبور می کند تا با نگاهی تازه به مسایل اطراف نگاه کنید. به طور مثال، نامزدتان به موقع سر قرار ملاقاتتان حاضر نشده است. آیا تصور می کنید شما را دوست ندارد یا اینکه در ترافیک گیر کرده است؟ آیا سردرد شما که دو روز است ادامه دارد به دلیل تومور بزرگی  است که تصور می کنید دارید یا در خوردن قهوه و کافئین زیاده روی کرده اید؟ اینکه مدیرتان با شما بدرفتاری کرده به این معناست که شما آدم کم ارزشی هستید یا او از مساله دیگری عصبانی بوده و به این طریق آن را سر شما خالی کرده است؟ بقیه در ادامه مطلب....

 


ادامه مطلب
[ 14 / 12 / 1391برچسب:مطالب آموزشی نگرشی, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

  مجله موفقیت: از سال 1960 تاکنون تحقیقات گسترده ای در ارتباط با ترس از موفقیت صورت گرفته است. به طور کلی این حالت در زنان بیشتر از مردان مشاهده می شود.

صحیح یا غلط بودن جملات زیر را در کنار آنها یادداشت کرده و در انتها نتیجه را محاسبه کنید.
1- گاهی اوقات می ترسم کارها را به همان خوبی که توانایی اش را دارم انجام دهم.
2- معمولا نگرانم که اگر کارهایم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم دشمنی دیگران را برانگیزم.
3- هرگز نگران این موضوع نیستم که شاید اگر کاری را بسیار خوب انجام دهم دیگران دوستم نداشته باشند.
4- معمولا کمتر از حد توانایی هایم کارهای مختلف را انجام می دهم تا موقعیت کسی تهدید نشود.

تست: ترس از موفقیت

25- نگرانم که اگر توانایی های واقعی ام را به دیگران نشان دهم دیگران از من توقع بیش از حد داشته باشند.تست: ترس از موفقیت

. . . .  ترس از موفقیت مشکل بزرگی برای بسیاری از افراد است اما ساده تر و عادی تر از آن ترس از شکست است.هر دو مورد چه ترس از موفقیت و چه ترس از شکست در مواردی عواقب یکسانی دارند و یکی از مهمترین عواقب آن این است که مانع می شود فرد با تمام وجود برای موفق شدن تلاش کند. زمانی که افکار دو ورزشکار زن و مرد را با یکدیگر مقایسه می کنیم به نتایج جالبی دست می یابیم. 

تست: ترس از موفقیت

. . . از هیچ چیز نترسید، بال هایتان را باز کنید و از پرواز لذت ببرید.

                             ...متن کامل در ادامه مطلب..


ادامه مطلب
[ 8 / 12 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 

بازاریابی کماندوئی:

واژه "بازاریابی کماندوئی" اولین بار در سال ۱۹۸۴ توسط Jay Conrad Levinson نویسنده کتابی مشهور تحت همین عنوان، مورد استفاده قرار گرفت.
وی در این کتاب، بازاریابی کماندوئی را یک روش غیر متعارف،کم هزینه و یا بدون هزینه جهت ترویج کالا یا خدمات تعریف می کند. البته برخی این رویه را بازاریابی غیر متعارف و بعضی آن را بازاریابی افراطی و حتی عده ای نیز آن را بازاریابی مخفیانه می نامند. اما همه این عناوین اشاره به راهبردها و تاکتیک های غیر کلاسیک و کم هزینه و یا حتی بدون هزینه این روش دارد.
بازاریابی کماندوئی دارای یک مرکز و محور اصلی می باشد. از آنجا که بازاریابان کماندو، دارای منابع مالی فراوان و نامحدود نمی باشند، لذا بایستی به روش ها و تاکتیک هائی دست بزنند که با ظرافت هر چه بیشتر به نتیجه بیانجامد. این کار با استفاده کامل از زمان ، انرژی ، اطلاعات ، دانش و مهمتر از همه قدرت تخیل ، امکان پذیر می باشد.
شغل شما هر جه که باشد ارزش آن را دارد که در مورد زوایای خیالی آن فکر کنید تا بتوانید فروش تان را افزایش دهید.
یک بازاریاب کماندو بایستی از تمامی شبکه ارتباطاتی خود و کلیه امکانات موجود، راه هائی را پیدا کند تا مورد توجه قرار گرفته و سر زبانها بیفتد و مشتریان راجع به کالا و خدمات او صحبت کنند.
این نوع از بازاریابی مقدمتا برای مشاغل کوچک و حرفه های مستقل طراحی گردیده است. البته دیگر مجموعه ها نظیر سازمان های غیر انتفاعی و خیریه نیز می توانند چنین روشی را مناسب تشخیص داده و از آن در راستای اهداف سازمان خود بهره جویند.
مشاغل کوچک با چنین رویه بازاریابی، بدون صرف هزینه های متعارف برای طراحی و راه اندازی برنامه بازاریابی که اصولا" برای کسب و کارهای چند سطحی طراحی میگردد، به توفیق شغلی نائل می آیند. کسب و کاری که بازاریابی کماندوئی را راهکار خود قرار می دهد، می تواند با انعطاف مناسب و با چابکی هر چه بیشتر در برابر شرایط بازار جهت تعیین نقاط نفوذ، بدون صرف وقت و گذار از مراحل کاغذ بازی اداری، طبق نیاز مرحله ای خود به بهترین عکس العمل ها دست بزند.

در اینجا لازم است برای توضیح بیشتر ماهیت بازاریابی کماندوئی به چند ویژگی مهم این روش توجه نمائیم..... بقیه مطلب در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ 6 / 12 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

طبق اطلاعات بدست آمده حداکثر تا 2 هفته آینده پلن درآمدی شرکت تغییر خواهد کرد.تا زمان تغییر پلن سفارشات مطابق پلن قدیم ثبت خواهد شد ولی بلافاصله بعد از تغییر پلن همه سفارشات و میزان فروشها مطابق پلن جدید شرکت ثبت و محاصبه خواهد شد.

این نوید را به بازاریابان فعال شرکت نیوشا دارم که با تغییر پلن شرکت میزان پورسانتهای بازاریابان زحمت کش و پر تلاش نیوشا چند برابر میزان پورسانت دریافتی ماههای قبلشان با همان سقف فروشها خواهد شد!

اطلاعات دقیق در مورد پلن و میزان درصد پورسانتها بعد از اجرا شدن طرح جدید توسط شرکت منتشر خواهد شد.

به امید فرداهایی بهتر....

[ 2 / 12 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

معرفی فرصت بازاریابی شبکه ای در دانشگاه بیرجند

با سخنرانی بی نظیر ابر لیدر نتورک ایران جناب میلاد حبیب الهی

 

[ 2 / 12 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب