آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 " پول خوشبختی نمی آورد. . . !!! "

  چند بار تا حالا این حرف رو  شنیدید ؟ ولی آیا تا بحال به لحن خطرناک و معنی آن توجه کرید ؟

" پول خوشبختی نمی آورد " و یا " پول شما را از لحاظ معنوی فقیر میکند " و " شاید ما پولدار نباشیم ولی اقلاً ریاکار نیستیم "

تا بحال به فرایند ناخودآگاه و ناهشیاری که در پشت آن جملات قرار گرفته ، توجه کرده اید ؟ برنامه ریزی که میتواند باعث تخریب موفقیت و کامیابی شما بشوند .

درسته ! پول خوشبختی نمیاره ولی  میدونید چیه ؟ فقر هم خوشبختی نمیآره !

فقر هیچ هنری نیست . فقر مردم رو وادار میکنه به دروغ ، کلاهبرداری ، دزدی  و یا حتی کشتن همدیگه ! و ذاتاً هیچ ربطی به معنویت ، پاکی و نیکی نداره .

ولی بهتون بگم که من تو فقر بزرگ شدم و خیلی هاتون که ویدیو رو می بینید هم تو فقر بزرگ شدید . ولی هیچ اجباری وجود نداره که تو فقر باقی بمونیم . این چیزی نیست که ما براش خلق شدیم ، ما برای رشد کردن و توسعه هشیاری هامون خلق شدیم .

حالا تعریف من اینطوریه که : کامیابی محدود به پول و مادیات نمیشه ، بلکه مربوط به ذهن ما میشه ، و فقر هم به معنی نداشتن پول و مادیات نیست بلکه فقر هم مربوط به ذهن ما میشه .

چند تا موضوع هستند که باید بهشون توجه کنید ، مردم فقط پول و مادیات رو می بینند ولی پول و مادیات فقط بخشی از معادله کامیابی هستند .

بله خیلی چیز های دیگه هم تو دسته کامیابی قرار میگیرند ؛ طلوع خورشید ، غروب خورشید ، معنویت ، تعلیم و تربیت ، روابط مون ، سلامتمون ، و خیلی خیلی چیزای دیگه توی دسته کامیابی قرار میگیرند .

ولی پول و مادیات هم قسمتی از معادله هستند ، چون اگه پول اجاره خونه تون رو نداشته باشید دیگه کامیابی هم ندارید ،

اگه همش نگران کوپن پونصد تومنی باشید که باهاش نخود و لوبیا بخرید . دیگه نمی تونید نگرش برکت به زندگیتون داشته باشید

پس پول و مادیات هم مهمند ، حالا ما بطور واضح قرار نیست پول و مادیات رو پرستش کنیم ، ولی قراره باهاشون چیکار کنیم ؟باهاشون زندگی کنیم .

این تعریف منه : پول و مادیات ما رو خوشبخت نمی کنه ، کاری که پول و مادیات انجام میدهند اینه که به شما حق ابراز وجود میدهند که با اون شما به خوشبختی میرسید .

اصلاً میدونید جریان کامیابی چیه ؟ کامیابی هرچیزیه که برای زندگی شما لذت و خوشبختی میاره ، و پول و مادیات به ما حق انتخاب میدهند ، گزینه می دهند ، فرصت می دهند که باهاشون زندگی کنیم و لذت زندگی رو تجربه کنیم .

ثروتمندانه زندگی کنید ..... با تشکر از همکار و هم تیمی عزیز مهدی سعادتمند

[ 14 / 3 / 1392برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

 بازاریابی شبکه ای چيست؟

اول از همه ، این بیزینس همان چیزی است که از نامش پیداست : شبکه سازی ، بازاریابی و فروش .

شبکه سازی

"شبکه سازی" یکی از شعارهای دهة 90 است که در فرهنگ لغات ، اینگونه تعریف شده است : " ساختن نظامی غیر رسمی که از طریق آن ، اشخاصی که دارای علایق و منافع ِ  مشترکی هستند ، در زمینه هایی مثل تبادل اطلاعات یا توسعه ارتباطات شخصی و حرفه ای به یکدیگر کمک می کنند ."

در بازاریابی شبکه ای شما هر دوی اینها را انجام می دهید یعنی : هم به تبادل اطلاعات می پردازید و هم ارتباطات شخصی و حرفه ای خود را گسترش می دهید . هرچند در این بیزینس نظام شبکه ای به شکلی رسمی بنا می شود ، یعنی :

·        از طریق پاداش دادن به شما به سبب تبادل اطلاعاتی که منجر به فروش محصول می شود.

·        از طریق اختیار دادن به شما برای ساختن یک سازمان فروش شبکه ای به کمک ارتباطات شخصی و حرفه ای و همچنین کسب درآمد از طریق تلاش های موفقیت آمیز شبکة همکارانتان .

بازاریابی

 به تمامی فعالیت های خلاقانه ای که انجام می گیرد تا یک فروشنده ، محصولی را به یک خریدار عرضه کند ، بازاریابی می گویند . به بیان ساده ، بازاریابی در بهترین حالتش ، ارائه پیشنهادی است که افراد نتوانند آن را رد کنند .

بازاریابی سنتی ، شامل تبلیغات ، توزیع و ترفیع فروش است . اما در بازاریابی شبکه ای ، مستقیماً از طریق بازاریابی شفاهیِ تک به تک و شخصی ، به همه اهداف بازاریابی خود، نائل می شویم .

در بازاریابی شبکه ای ، بیشترِ ابزار تبلیغاتی را که فروشندگانِ مستقل ، از آنها استفاده می کنند ، خودِ شرکت فراهم می سازد و همچنین به آنها آموزش می دهد که چه کاری باید انجام دهند ، اما این که این ابزار چگونه ارائه یا استفاده شوند دقیقاً به برنامه ای مربوط می شود که هر فرد برای ساختن بیزینس خودش دارد !

در این کار ، شما دو چیز را بازاریابی می کنید و پیشنهاد می دهید :

·        محصول

·        فرصت بیزینس       . . . .   بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ 8 / 3 / 1392برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]

  بازاریابی شبکه ای چه چیزی نیست ؟

بازاریابی شبکه ای ، یک طرح هرمیِ غیر قانونی نیست .

در واقع ، هیچ سازمان هرمی شکلی ذاتاً غیر قانونی یا غیر اخلاقی نیست . هر سازمان توزیع کنندﮤ محصولات یا خدمات ، زمانی که از اندازﮤ خاصی بزرگتر شود ، ناگریز به شکل یک  هرم در می آید ، هرمی با سطوح متعدد که هرچه به سمت پایین می روید ، بزرگتر می شود .

تفویض اختیار ، باعث ایجاد یک هرم چند سطحی می شود . دولت ما نیز یک هرم چند سطحی است . مدارس نیز اینچنین هستند . تمامی بیزینس های موفق ، به علّت توزیع محصولات و خدمات ، نهایتاً شکل یک هرم چند سطحی را به خود می گیرند .

موضوع (( هرم )) از اهمیت بسزایی برخوردار است . دولت ما ، خدمات را به سمت پایین هرم توزیع می کند و ما نیز در عوض ، از پایین و با آراء خود ، به دولت ، قدرت و اختیار می دهیم . شرکت های بازاریابی ، محصولات را به سمت پایین هرم توزیع می کنند و ما نیز از پایین و با پولهایمان به آنها قدرت می دهیم . بنابراین ، هرم ها یک جریان دو سویه را ایجاد می کنند : نخست به سمت پایین ، سپس به سمت بالا . ارزش به سمت پایین هرم و در عوض ، قدرت به سمت بالا جریان می یابد . اگر جریان ارزش به سمت پایین ، متوقف شود ، جریان قدرت نیز ( به شکل آراء و پولها ) به سمت بالا متوقف شده ، سیستم ، متلاشی می شود . نمونه ای از یک طرح هرمیِ غیر قانونی ، طرح پونزی است ؛ یک چرخة گردش پول که بر اساس دزدیدن پول از یکی و پرداختن آن به دیگری است .

نمونه ای از یک طرح هرمیِ قانونی ، طرح تأمین اجتماعی است .... متن کامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ 7 / 3 / 1392برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب