بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از نتیجه کارتان راضی نیستید و از این بدتر اینکه عواملی جز خودتان را مانع موفقیت تان می دانید این مقاله را حتماً بخوانید. اینگونه در نظر بگیرید که نویسنده، این مقاله را فقط خطاب به شخص شما نوشته است. در این بخش به نکات مهمی اشاره می کنیم که در صورت رعایت کردن آنها متوجه می شوید که بازاریابی شبکه ای برای شما هم جواب خواهد داد.

 

بازاریابی شبکه ای جواب می دهد اگر شما از آن بخواهید.

اگر آرزوهای بزرگی در سر دارید. اگر به شدت می خواهید که زندگی تان تغییر کند و با تمام وجود می خواهید که به خواسته هایتان برسید و هر کاری را که برای رسیدن به خواسته هایتان لازم است انجام می دهید، در این صورت بازاریابی شبکه ای قطعاً مزد شما را خواهد داد. برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای هیچ رازی وجود ندارد که برخی از آن مطلع باشند و برخی دیگر نه. در بازاریابی شبکه ای موفقیت به صورت رمزی خریدنی نیست. برای بازاریابی شبکه ای، به یک دلیل یا خواسته محکم احتیاج دارید. دلیلی که با تمام وجود شما را به حرکت در آورد. آیا شما این دلیل و خواسته محکم را دارید؟ آیا حاضرید تمام توان تان را برای رسیدن به آن صرف کنید؟ همین الان به این مسأله فکر کنید.

 

بازاریابی شبکه ای جواب می دهد، اگر نگرش شما صحیح باشد.

خیلی از کارهایی که انجام می دهید بستگی به نگرش ذهنی شما دارد. اگر فکر شما اینگونه است که تنها عده معدودی که زودتر شروع کرده اند در این تجارت موفق می شوند. یا اینکه برای موفق شدن در این تجارت نیاز به توانایی های خاص ذاتی است و یا افراد ساکن در شهر محل سکونت شما، این تجارت را درک نمی کنند یا موفقیت در این تجارت به شانس شما و داشتن چند زیرمجموعه فعال بستگی دارد و یا هر نگرش اشتباه دیگر، قطعاً موفق نخواهید شد. پس، همین حالا شروع کنید به تغییر نگرش هایتان. اگر افراد موفق نیوشانیک یا هر شرکت نتورک مارکتینگ دیگر را ببینید، متوجه می شوید که افراد خاصی نبوده اند؛ بلکه آنها برای رشد و کمال خود تلاش کرده اند و اینگونه است که مزد زحماتشان را در قالب موفقیت هایشان دریافت می کنند.

 

بازاریابی شبکه ای جواب می دهد، اگر نظام باورهایتان مستحکم باشد.

اگر اعتقاد شما به خودتان، به شرکت و به محصولاتش راسخ و محکم باشد، آن وقت است که بازاریابی شبکه ای برای شما هم جواب خواهد داد. آن موقع است که به راحتی محصولاتتان را به دیگران معرفی می کنید و آن موقع است که دیگر بهانه ها را به طور کامل زیر پا می گذارید، مسئولیت شکست هایتان را خودتان بر عهده می گیرید و به این نتیجه می رسید که همیشه در صحنه جرم فقط یک نفر مقصر است و اگر شما نیز می خواهید مقصر شکست هایتان را بیابید، کافی است مقابل آینه قرار بگیرید.

 

بازاریابی شبکه ای جواب می دهد، اگر کلید اشتعال تان را بشناسید.

همین که بدانید چه چیزهایی را دوست دارید و از زندگی چه چیزی می خواهید، یعنی کلید اشتعالی که به شما انگیزه عمل کردن را می دهد یافته اید. در واقع، یافتن این کلید در حکم بزرگترین کمک به خودتان است. ممکن است برای هر فرد، این کلید اشتعال متفاوت باشد. اما مهم آن است که هر فردی کلید واقعی اش را بیابد. کلیدی که در تمام لحظات سخت کار و جواب نگرفتن های مقطعی، همچون شوک و دوپینگی قدرتمند موتور حرکت صحیح شما را با تمام قدرت به کار اندازد.

 

بازاریابی شبکه ای جواب می دهد، اگر بخواهید از دیگران بیاموزید.

تا زمانی که شما در این تجارت، در محضر افراد داناتر از خودتان زانو نزنید و با تمام وجود نخواهید که تغییر کنید و آموزش ببینید، به هیچ موفقیتی دست نخواهید یافت. حتی اگر در حال حاضر هم از درآمدتان راضی هستید، باز هم نیازمند آموزش بیشتر هستید. نه شرکت و نه هیچ کس دیگر، انتظار ندارد شما به تنهایی تجارت تان را بسازید. در واقع همه آنها می خواهند به شما در این راه کمک کنند. با این وجود، افراد زیادی وجود دارند که تمایلی به کمک گرفتن از دیگران ندارند، در جلسات و برنامه های آموزشی شرکت و تیم حامی شان حاضر نمی شوند. پس اگر می خواهید که بازاریابی شبکه ای برای شما نتیجه بدهد، خاضعانه از دیگران درس بیاموزید.

 

بازاریابی شبکه ای جواب می دهد، اگر بخواهید برایش هزینه کنید.

بسیاری از افراد، وقتی پای هزینه کردن چند ده یا چند صد هزار تومان می شود، به هر دری می زنند و هر بهانه ای می آورند که پولی صرف نکنند. این افراد آب از دستشان نمی چکد و جالب تر اینجاست که متوقعانه انتظار دارند که شبکه فروش موفقی هم داشته باشند. اگر شما هم جزء همین گروه از افراد هستید، بگذارید همین جا آب پاکی را روی دست شما بریزیم. با چنین شیوه ای هرگز در بازاریابی شبکه ای موفق نخواهید شد. شما باید علاوه بر سرمایه برای سفارش اول تان، بخشی از سرمایه تان را برای تهیه کتاب ها، ابزار آموزشی رشد کارتان، تهیه کتاب های مرتبط و ... اختصاص دهید. در غیر این صورت، بازاریابی شبکه ای برای شما جواب نمی دهد.

علاوه بر تمام این ها، نکات مهم دیگری نیز وجود دارند که عبارتند از: داشتن شخصیت مناسب، نگاه نکردن به آن مانند کار کارمندی، نگاه کردن به آن مانند یک تجارت و ...

در عین حال، همین الان شروع کنید و خودتان را ارزیابی کنید. ببینید به کدام یک از دلایل بالا، بازاریابی شبکه ای برایتان جواب نمی دهد؟ دلیل را پیدا کرده و آن را برطرف کنید.

 

[ 2 / 5 / 1392برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب