آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

                                     

ثروت و در كنار آن شهرت، حسی است كه از دیرباز انسان‌ها را ارضا می‌‌كند، حال زمانی ثروت شهرت می‌‌آورد و گاهی هم شهرت است كه به دنبال خود ثروت را درپی‌دارد. مجله فوربس كه هر ساله لیست ثروتمندترین مردمان دنیا را به چاپ می‌‌رساند، امسال ابتكار دیگری از خود نشان داد و نام میلیاردرهای جوان جهان را هم به چاپ رساند برای مثال (پرنس آلبرت فرن تورن آند تاكسیس)، با این كه 23 سال دارد، اما 2 میلیارد دلار ثروت در اختیار اوست، شاید به همین خاطر باشد كه نیمی از وقتش را در قصر خانوادگی می‌‌گذراند و نیم دیگر را در تورهای ایتالیایی. گفتنی است در مورد 793 میلیاردری كه فوربس در سال 2006 معرفی كرد، تنها یازده نفر از آنها یعنی یك درصدشان زیر 35 سال سن دارند كه از این یازده نفر، پنج نفرشان، ثروت موروثی دارند، مانند همین پرنس آلبرت، اما شش نفر دیگر خودشان به ثروت رسیده‌اند كه ثروتمندترین این جوانان، موسسان گوگل یعنی سرگئی براین و لری پیج می‌‌باشند كه مركز تكنولوژی خود را در پاركینگ خانه یكی از دوستان در سال 1998 راه‌اندازی كردند. می‌‌خواهیم شما را با این یازده نفر آشنا كنیم. 

 

جوان ترین میلیاردرهای جهان :

هنریك كنستانتینو

34سال سن دارد، در زمینه حمل و نقل فعالیت می‌‌كند، شركت هواپیمایی (GOL) را در اختیار دارد، دارایی خالص او 1/1 میلیارد دلار است. هنریك تابعیت برزیلی دارد و مجرد می‌‌باشد، مدرك تحصیلی او دیپلم است، او برادر مدیر كل شركت اولیویراست و آنها به اتفاق دو برادر دیگرشان به نام‌های جوكیم و ریكاردو سهام این شركت را در اختیار دارند. گفتنی است، سهام هنریك از شركت 74 درصد می‌‌باشد. شركت GOL، پروازهای كم هزینه برای مسافرت‌های دور را ارائه می‌‌دهد.

آندری ملنیشنكو

متاهل می‌‌باشد، اما فرزندی ندارد، منبع درآمد این روسی، از بانكداری می‌‌گذرد، دارایی خالص وی 2/7 میلیارد دلار است، اندری 34 ساله، در دانشگاه دولتی حمل و نقل ریلی مسكو در رشته فیزیك درس می‌‌خواند كه بعد ترك تحصیل كرد... وی پسر فیزیكدان معروف شوروی سابق، ملنیشنكو، است... او در سال 1991، یعنی پس از ترك تحصیل به همراه تعدادی از هم‌كلاسی‌های خود، به فروش كامپیوتر پرداخت و چند صرافی زنجیره‌ای تشكیل داد.... وی در سال 1993، بانك(MDM) را تاسیس كرد كه بعدها حساب‌های بانكی غول نفتی روسی، یعنی (رومن آبراموویچ) و سایر افراد ثروتمند به آنجا انتقال پیدا كرد. او در سال 2000 با (سرگئی پوپوف) كه تاجر فلز بود شریك شد و یك امپراتوری صنعتی تشكیل دادند. او در حال حاضر، 6 درصد از سهام شركت برق روسیه را در اختیار دارد.وی در سال 2005 با یك دختر از اهالی صربستان به نام (الكساندرا كوكوتوویچ) ازدواج كرد.


سرگئی پوپوف

 

پوپوف، شریك ملنیشنكو، 34 سال سن دارد و به مانند شریكش در زمینه بانكداری و انرژی فعالیت می‌‌كند، دارایی خالص او 2/7 میلیارد دلار است و متاهل می‌‌باشد، اما فرزندی ندارد... او مدرك لیسانس از دانشگاه پلی‌تكنیك اورالز دارد... او ابتدا دانشجو شد كه یك مهندس برق شود، اما این رشته را با هدف تجارت ترك گفت. وی طی دهه 90 میلادی، راه خود را در جهان فلزات و تجارت نفت در منطقه سیبری و اورال پیدا كرد. وی به عنوان یك مشتری بانك MDM با صاحب این بانك(ملنیشنكو) آشنا شد و همین آشنایی سبب شراكت آنان شد... پس از این كه (روبل) در دنیای اقتصاد روسیه برچیده شد، او توانست شریك خود را متقاعد كند كه كارخانه‌های فولاد، شركت‌های مواد شیمیایی و معادن زغال سنگ را بخرد... 

هند حریری


 

22سال بیشتر ندارد، دارایی خالص او كه 1/4 میلیارد دلار است، از طریق ارث پدرش رفیق حریری نخست‌وزیر سابق لبنان كه ترور شد به او رسید... وی كه كوچك‌ترین فرزند رفیق حریری است از دانشگاهی لبنانی-آمریكایی در بیروت فارغ‌التحصیل شد. وی با 22 سال سن جزو جوان‌ترین میلیاردرهای جهان است، اما این پرسش در اذهان عمومی است كه چرا از بین فرزندان رفیق حریری، بیشترین ثروت به كوچك‌ترین فرزندش، یعنی دخترش (هند) رسید. در ضمن وی مجرد می‌‌باشد.

 


انوراك دیكشیت

 

این مرد هندی 34 سال سن دارد، دارایی خالص او 3/3 میلیارد دلار است، متاهل است و یك فرزند دارد. او فارغ‌التحصیل مهندسی علوم كامپیوتر از مدرسه هندی تكنولوژی در دهلی‌نو است، او تنها از فكر خود برای پولدار شدن استفاده كرد... وی در ابتدا با كار در شركت‌های كامپیوتری زندگی می‌‌كرد، یك سال پس از تاسیس شركت آمریكایی (استایوك) در سال 1997، زمانی كه 25 سال بیشتر نداشت، نرم‌افزار این شركت را نوشت كه به شركت‌كنندگان سراسر جهان این امكان را می‌‌داد كه در یك بازی شركت كنند... در ژوئن گذشته سهام این شركت به عرضه عمومی رسید، او اكنون مدیر عملیات این شركت است و حالا این مهندس به غول‌ بازی‌ها و معاملات اینترنتی تبدیل شده تا جایی كه 32 درصد از سهام بازی‌های اینترنتی (پارتی گیمینگ) از آن اوست.


لری پیج و سرگئی براین

 

منبع درآمدش از (گوگل) است، دارایی خالص او 12/8 میلیارد دلار است، 32 سال سن دارد، اما هنوز مجرد می‌‌باشد، وی از دانشگاه میشیگان، لیسانس و از دانشگاه استنفورد فوق‌لیسانس خود را اخذ كرد. او به همراه شریك خود، سرگئی براین موسس گوگل هستند، از هنگام عرضه عمومی سهام این شركت در سال 2004، افزایش ثروتشان از رقبایشان یعنی بیل گیتس و پل آلن بیشتر شد. زمانی كه شركت آنان وارد معامله با دولت چین شد، انتقادات زیادی به این دو شد، اما موتور جستجوی پرطرفدار آنها، این روزها 110 میلیون نفر كاربر چینی را آن‌قدر جذب خود كرده كه به پركارترین موتور جستجو در میان آنان تبدیل شده است. پیج و براین كار خود را در سال 98 از یك پاركینگ كوچك آغاز كردند. این دو جزو غول‌های دیجیتال هستند. از طرفی سرگئی براین یك مهاجر روس بود كه در آمریكا تحصیل می‌‌كرد، او لیسانس خود را از دانشگاه مریلند گرفت و مانند لری، فوق‌لیسانس خود را از استنفورد دریافت كرد و در همان جا با لری آشنا شد، او 32 سال سن دارد و مجرد می‌‌باشد و دارایی خالص وی 12/9 میلیارد دلار است. این دو برای گوگل، شروع به فرهنگ‌سازی كردند و خیلی زود رشد شركت آنها از رشد شركت متعلق به گیتس و آلن پیشی گرفت. در حال حاضر براین رییس تكنولوژی گوگل و پیج رییس بخش محصولات آن است. 

امین و فهد حریری 

پسران دیگر حریری امین و فهد هستند...دارایی خالص هردویشان، 2/7 میلیارد دلار است،‌ امین 27 ساله و تابعیت عربستان سعودی دارد، متاهل و دارای یك فرزند است و لیسانس خود را از دانشگاه جورج تاون گرفته است، اما فهد كه 25 سال سن دارد، تابعیت لبنانی دارد و مجرد می‌‌باشد. امین به فعالیت در زمینه تكنولوژی اشتغال دارد و جدیدا البته با وجود ثروت پدری، توانست كنسرسیوم ماهواره (اینتل ست) و شركت حریری ساوت آفریكن را خصوصی‌سازی كند،‌ از طرفی او مدیریت شركت نرم‌افزارهای مدیریتی (اپوك) را عهده‌دار است و همچنین به عنوان مشتری، قراردادی را در سال 2004 برای خرید فرودگاه بین‌المللی دبی به امضا رسانده است. اما فهد كه پسر كوچك حریری است عضو هیات مدیره شبكه تلویزیونی (فیوچه بیروت) است كه یك شبكه ماهواره‌ای با پوششی در سطح كل خاورمیانه است و توسط پدرش در سال 1992 تاسیس شد. گفتنی است، فهد كه با مادرش در پاریس زندگی می‌‌كند، یك استودیو طراحی مبلمان دارد... در مورد پنج فرزند خانواده‌ حریری كه در مورد سه فرزند آخرش مطالبی خواندید، گفتنی است كه دو فرزند بزرگ‌تر او یعنی بها و سعد در زمینه سیاسی فعالیت می‌‌كنند...

آلبرت فون‌‌تورن

 

او جوان‌ترین میلیاردر جهان است، 32 سال سن دارد، با ثروتی كه به او رسیده در زمینه‌های گوناگونی فعالیت می‌‌كند، آلمانی است و دارایی خالص او 1/9 میلیارد دلار است. همچنین مجرد می‌‌باشد. وی در ژوئن سال 2001، در روز تولدش این ثروت را به ارث برد، اموال او شامل مجموعه‌های هنری، شركت‌ تكنولوژی، سرزمین جنگلی 30 هزار هكتاری در آلمان كه یكی از بزرگ‌ترین جنگل‌های اروپاست و هم‌چنین املاك بسیاری در سراسر آلمان و اتریش است.


جوان ترین میلیاردر ایرانی :

لادن لشکری نابغه تجارت الکترونیک

لادن لشکری حدود ۲۲ سال سن دارد و در حدود ۶ سال است که بصورت جدی در زمینه بازاریابی الکترونیکی فعالیت می کند. از سن ۱۴ سالگی به اینترنت و کسب و کار اینترنتی علاقمند شده و شروع به خواندن اطلاعاتی در زمینه بازاریابی اینترنتی نموده است. او اکنون دارای حداقل ۲۰ سایت و وبلاگ است که مدیریت آنها را به تنهایی بر عهده دارد و درآمدی حداقل حدود ۷۰۰۰ دلار در ماه دارد.

او روزانه حدود ۸ الی ۱۲ ساعت در منزل و پشت کامپیوتر می نشیند و کار می کند. با اینکه کلیه موانع موجود و مشکلاتی که سایر ایرانیان برای انجام کسب و کار اینترنتی دارند برای او نیز وجود دارد اما او توانسته با تلاش و کوشش شبانه روزی امپراطوری کوچکی برای خود در اینترنت ایجاد کند و به افراد زیادی در بازاریابی الکترونیکی آموزش و مشاوره دهد. او بیش از ده کتاب الکترونیکی در زمینه روشهای مختلف بازاریابی الکترونیکی نوشته است و از طریق اینترنت به فروش می رساند که بخش عمده‌ای از درآمد او را تشکیل می‌دهد. به طور کلی راه های کسب درآمد وی از اینترنت عبارتند از :

فروش کتاب‌های الکترونیکی
مشاروه به افراد (در خارج کشور) برای ارتقای سایت خود و بازاریابی الکترونیکی
کسب درآمد از طریق تبلیغات گوگل ادسنس
Affiliate Programs

کتابهای الکترونیکی در زبان فارسی هنوز جای خود را باز نکرده اند و افراد حاضر نیستند در ایران برای آن پولی پرداخت کنند بنابراین ایشان به سمت کتابهای الکترونیکی به زبان انگلیسی رفت که توانست بخش اعظمی از درآمد خود را نیز از این طریق به دست آورد.

 


[ 18 / 10 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب