بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

                          با برترینهای نیوشا نیک آشنا بشید!

مقدمه

بالاخره انتظار برای اعلام برترین ها به سر رسید و تصمیم گرفتیم از امروز به تناوب بهترین ها را در همین پایگاه معرفی کنیم. روزهای آغازین با توجه به نوپا بودن تجارت، شرکت شناخت چندانی نسبت به بازاریابان نداشت و ترجیح می داد بدون پیش داوری عملکرد آن را نظاره نموده تا با گذشت زمان بتواند بر اساس معیاری مناسب، اقدام به گزینش و معرفی ایشان نماید.

مطالعات منابع بین المللی نشان داد منصفانه ترین معیار برای انتخاب و معرفی برترین ها رجوع به اصل "شایسته سالاری "است. همانطور که دریافته اید این تجارت تفاوت اساسی با تجارت های هرمی و شبیه هرمی دارد و آن اهمیت نقش مهارت فروش در این تجارت است. در بیشتر سیستم های هرمی سود و درآمد حاصل از گسترش افراد بود و با توجه به وجود اصلی تحت عنوان خرید اجباری در سیستم های هرمی، اضافه شدن هر فرد به منزله اتمام مأموریت فرد در بحث فروش بود و عضو جدیدالورود به اصطلاح کالا را می خرید و وارد می شد؛ اما در این تجارت سالم، بازاریاب از گسترش افراد هیچ نفعی نمی برد و در وهله اول باید به فکر کسب مهارت های فروش و آموزش آن به افراد مجموعه تحت هدایتش باشد تا بتواند با استفاده از اصل درآمد اهرمی و مجموعه سازی درآمد و منفعت خود را دو چندان کند.

بر همین اساس تا زمانی که فروشندگانی ماهر نداشته باشیم موفقیتی هم نخواهیم داشت. بسیاری از بازاریابان توانایی فوق العاده ای در شبکه سازی دارند اما در بحث فروش و بازاریابی تبحر ندارند. به همین دلیل و بنا به تخصص اصلی شرکت ما یعنی فروش و بازاریابی، سیاست شرکت در ماه های اخیر بر این خواهد بود که مفهوم بازاریابی شبکه ای را به دو بخش تقسیم کند:

 1. بازاریابی      2. شبکه ای

همانطور که از نام تجارت پیداست اولویت با دانش بازاریابی است و بر همین اساس برای آموزش و ترویج این مهارت در سازمان و کمک به بازاریابان عزیز، ساختار آموزشی شرکت در مرحله نخست، بر پایه کمک به رشد فروش شخصی از طریق آموزش مهارت های فروش و بازاریابی طراحی شده است. در آینده با اطمینان از نهادینه شدن این مهارت ها، می توانیم قضاوت منصفانه تری از توان شبکه سازی افراد داشته باشیم. آنگاه چنانچه فروشندگان ماهری داشتیم که شبکه سازان ماهری هم بودند، ناخوداگاه جامعه بازاریابی شبکه ای کشور آن ها را به عنوان راهبران حقیقی خواهند شناخت.

پس تصمیم گرفتیم خسته نباشیدهایمان را خرج کسانی که فقط حرف می زنند و باز حرف می زنند و حرف می زنند نکنیم! بهتر است "خسته نباشید!" را تقدیم مهرداد شکاری وعلی قزوینیان کنیم که علی رغم تحصیل و دغدغه های مرتبط با آن هر روز قوی تر و پر امیدتر از روزهای گذشته عمل کرده اند.

امکانات نیوشانیک را از بهانه گیرانی که سالیان سال است تنها هنرشان جابه جا شدن از این سیستم به آن سیستم و از آن شرکت به این شرکت و توجیه ناکامی ها و سوزاندن فرصت ها و ندانم کاری و پافشاری بر راه و روش های غلط گذشته است، بگیریم و به امین ربیعی ها و ساناز امینیان ها و حمیدرضا عظیمی ها بدهیم که تحت نظر مسعود مجیدی مومن آبادی ها شهرستان رفسنجان را به یکی از بهترین شهرهای نیوشانیک تبدیل کرده اند.

افتخار ما در نیشابور داشتن حسین غلامی است که به عنوان فردی فرهیخته و دانشگاهی نیوشانیک را انتخاب کرده است و از همان روزهای اول حاشیه ها را کنار نهاد و به جای حرف زدن عمل کرد. چه کسی باور می کرد که طبس در میان آن همه شهر و کلانشهر، بیست و پنجمین شهر ما از لحاظ فروش باشد و این مهم با دلسوزی ها و پیگیری های مرد عزیزی به نام مهدی قلی زاده میسر شد؛ پس در تحسین او شک نکنیم و به جای گشتن گرد جهان، یار را در خانه پیدا کنیم.

زنجان، امروز به لطف حامد ایده لوئی و امیرحسین خلفی و محمد عینی و تلاش و پشتکار ایشان به یکی از پایگاه های مستحکم نیوشانیک تبدیل شده است و از همین تریبون دست آن ها را به گرمی می فشاریم.

در خوزستان احسان بلدی فعالیت می کند که ظرف مدت 2 ماه از ورودش به سازمان بیش از همه افراد استان، فروش شخصی محصول داشته است و در کنار آن مجموعه ای ساخته است که روزبه روز فروش شان بیشتر و بیشتر می شود.

حبیب الله صادقی بازاریاب برگزیده ما در شهر مشهد است و برایش آرزوی توفیق روزافزون داریم.

از داشتن دوستانی مانند عباس جوانی و سایر اعضاء محترم خانواده ایشان به خود می بالیم که بازاریابی شبکه ای را در استان اصفهان به زیباترین شکل آن بومی و ایرانی نموده اند. چه کسی لایق تر از محسن فانیان برای حمایت؟ فردی کوشا و پرانگیزه که هم در فروش شخصی موفق بوده است هم در هدایت اعضاء زیرمجموعه اش. به راستی زحمات وی از هر جنبه قابل تقدیر است پس هم صدا به او دست مریزاد جانانه ای می گوییم.

رضا نقی پور را از بیرجند با رکوردی جابه جا ناشدنی داریم؛ اولین ثبت نامی نیوشانیک که امروز در جایگاه دوم فروش شخصی شرکت ایستاده است. آیا این نشانه ای جز عزم راسخ و هدفمندی به عنوان لازمه اصلی تجارت ماست؟!

نیوشانیک سمنان به واسطه تلاش ها و سیاست های فرشاد و کامبیز مرادی امروز آسمانی کاملاً آفتابی را تجربه می کند و از این ماه، کمتر روزی ست که نیوشانیک سفارشی از کامبیز مرادی نداشته باشد.

برای ما بازاریابی شبکه ای همان تجارتی ست که سالار هراتی و رضا یار احمدی و امیرنوژن هدایتی و حامد معصومی در نیوشانیک تهران انجام می دهند و نه تنها در این پایگاه بلکه در همه ابعاد ممکن از آن ها حمایت خواهیم کرد و با آغوش باز پذیرای وجود گرم شان در همه دفاتر نیوشانیک خواهیم بود.

وقتی حرف از شعبه کرمان به میان می آید باید پویا بنی اسدی و نیما بنی اسدی و کامبیز دولت آبادی را تحسین کرد که از روزهای نخست پیشتاز عرصه فروش بوده اند و نیوشانیک خدمت رسانی به این عزیزان را افتخار خود می داند و به صراحت آرزو می کنیم بستری باشیم برای رسیدن این مردان بزرگ به آرزوها و اهداف بلندشان ...

در اصفهان محسن صادق زاده را داریم که مصمم و بی حاشیه 5 ماه با نیوشانیک بوده است و هر ماه فروش شخصی اش بیش از ماه قبل بوده است، محمدرضا تائبی پور وبابک آقاعلیان به راستی در اصفهان گل کاشته اند و ما هر آنچه از دست مان بیاید برای رشد و توسعه و پیشرفت ایشان دریغ نخواهیم کرد.

خوشحالیم به داشتن بانوانی توانمند و مصمم همچون فاطمه ظهیری و نعیمه پورذوالفقار ... مفتخریم به حضور نوشین رئیسی در سازمان مان، به عنوان بانوی برتر نیوشانیک در اصفهان.

یزد ما به لطف پایمردی و دلسوزی حسین حداد مرد خسته ناپذیر مجموعه نیوشا از 8 سال قبل تا به امروز، به سومین استان نیوشانیک از لحاظ فروش تبدیل شده است و روح الله خبیری و مهدی دهقان چناری و علی حاجی حسینی از استان یزد بی سر و صدا نفرات اول و سوم و پنجم فروش کل کشور نیوشانیک هستند و با زیرکی و هوشمندی به جای خرید شبکه ای به بازاریابی شبکه ای مشغولند.

از دکتر نصرالله حسینی نوید و مهندس علی محمدحسن باید گفت که علی رغم موقعیت شان در چارت جایگاهی، هیچگاه اصل جدایی ناپذیر بازاریابی شبکه ای یعنی فروش شخصی را فراموش نکردند و باعث شد امروز با افتخار اعلام کنیم علاوه بر این که اکثر اسامی مذکور در متن تحت هدایت و راهبری ایشان فعالیت می کنند، خودشان نیز نفرات اول و دوم فروش شخصی محصول در تهران هستند. حال آن که دغدغه های روزمره ایشان از بسیاری از ما بیشتر بوده است که مدیریت تعمیر و بازسازی دفتر جدید نیوشانیک واقع در بلوار آفریقا صرفاً یکی از آن ها بوده است.

سیاست نیوشانیک در حمایت از بازاریابانش بسیار صریح و روشن است؛ اینجا کسانی حمایت می شوند که مفهوم بازاریابی شبکه ای را دریافته باشند و در راستای اصول علمی و آکادمیک این تجارت حرکت کنند، همان اصولی که به ما هم فرمان می دهد تا از کسانی حمایت کنیم که به جای گسترش بیهوده و باطل شبکه انسانی بدون آموزش و منطق، به فروش و بازاریابی کالا و محصول مشغول هستند. برای حفظ این تجارت بزرگ و حفظ اعتبار شرکت، برجسته نمودن کسانی که فروش شخصی محصول ندارند و فقط به فکر مجموعه سازی و گسترش شبکه ای از انسان های غیرفعال و آموزش ندیده هستند، از دستور کار نیوشانیک خارج است.

این مطلب می تواند تلنگری باشد برای خام خیالانی که تصور می کنند به صرف داشتن سابقه فعالیت در شرکت های هرمی یا قدرت سخنوری یا کفش و لباس گرانبها یا دوستان و اطرافیان زیاد و یا هر دلیل دیگری که در ذهن دارند مورد حمایت نیوشانیک قرار خواهند گرفت؛ و من به عنوان مدیرعامل نیوشانیک سوگند می خورم که اینجا فقط و فقط تلاش و پشتکار و دانش است که حمایت می شود و لاغیر.

 

دوستدار پیشرفت و موفقیت تک تک همراهان /// احمد عیوضی

 

 

 

** نفرات برتر بر اساس معیار فروش شخصی (از اول مرداد تا 10 دی ماه)

ردیف

نام

شهر

فروش (ريال)

1

روح الله خبیری

یزد

60.401.209

2

رضا نقی پور

بیرجند

54.150.264

3

مهدی دهقان چناری

یزد

51.048.017

4

حسین غلامی

نیشابور

50.629.908

5

علی حاجی حسینی

یزد

47.258.318

6

کامبیز مرادی

سمنان

37.725.001

7

سید نصرالله حسینی نوید

تهران

33.022.966

8

پویا بنی اسدی

کرمان

31.379.392

9

علی محمدحسن

تهران

22.505.852

10

مهرداد شکاری نمین

تهران

22.354.493

11

کامبیز دولت آبادی

کرمان

19.529.839

12

برترینهای نیوشانیک,

] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب