بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

                                              رسم خوب اوج گرفتن

 

عقاب وقتي مي خواهد به ارتفاع بالاتري صعود كند در لبه يك صخره به انتظار يك اتفاق مي نشيند!

 

مي دانيد اين اتفاق چيست؟ گرد بادي كه از روبه رو بيايد!

       

      عقاب به محض اينكه آمدن گردباد را حس كرد بال هاي خود را مي گشايد و اجازه ميدهد تا باد او را با خود بلند كند به محض اينكه طوفان قصد سرنگوني عقاب را كرد اين پرنده بلند پرواز سر خود را به آسمان  مي كند و عمود بر طوفان و مانند گلوله توپي به سمت بالا پرتاب مي شود او آنقدر با كمك باد مخالف اوج مي گيرد تا به ارتفاع مورد نظر برسد و آن گاه با چرخش خود به سوي قله مورد نظر در بالاترين نقطه كوهستان ماوا مي گزيند.

 

     خوب به شيوه عقاب براي بالا رفتن دقت كنيد  او منتظر حادثه مي ماند حادثه اي كه به زعم مرغهاي زميني يك مصيبت و بلاست. او منتظر طوفان مي نشيند تا از انرژي پنهان در گردباد به نفع خود استفاده كند وقتي طوفان از راه مي رسد عقاب به جاي زانوي غم بغل گرفتن و در كنج سنگها پناه گرفتن جشن مي گيرد و خود را به بالاترين نقطه وزش باد مي رساند و از آنجا سنگين ترين ضربات گردباد را به نفع خود به كار مي گيرد . عقاب از نيروي مهاجم به نفع خود استفاده مي كند او نه تنها از نيروي مخالف نمي هراسد بلكه منتظر آن نيز مي نشيند چرا كه مي داند اين انرژي پنهان در نيروي مخالف است كه مي تواند او را به فضاي بالاتر پرتاب كند.

     

          انرژي اوج به رايگان به كسي داده نمي شود اساسا در قانون  طبيعت تقلاي بقاي نيروهاي منفي ايجاب مي كند كه تعداد نيروهاي مخالف در زندگي هميشه بيشتر از جريانهاي موافق باشد در واقع رسم روزگار اين است كه هميشه تعداد كساني كه مخالف شما هستند بسيار بيشتر از موافقين شما باشند پس اگر قرار است نيروي كمكي براي صعود شما حاصل گردد قاعدتا بايد اين نيرو از سوي مخالفين شما تامين شود

    بنابراين وقتي اتفاقي خلاف ميل شما رخ مي دهد به جاي عقب نشيني و سر خوردگي و واگذار كردن ميدان ، بلافاصله عقاب گونه جشن بگيريد و اين رخداد ناخوشايند را به فال نيك گرفته و سعي كنيد تا در لابه لاي اين حادثه به ظاهر نامطلوب  ، خواسته و طلب مورد نظر خود را پيدا كنيد و با استفاده از نيروي مخالف، خود را به خواسته خويش نزديك سازيد

 

نيرويي كه قرار است در زندگي صعود كنيد توسط همان كساني فراهم مي شود كه الان مخالف جدي شما هستند و قصد نابودي شما را دارند. اين شما هستيد كه بايد منتظر فرصت باشيد و با تحمل و آمادگي و صبر و تدبير به موقع از نيروي مخالف براي بالا رفتن و اوج گرفتن استفاده كنيد.

                                                      پس هرگز از وجود سختي و زحمت و نيروي مخالف در زندگي و كار و تحصلي خود گله مند نباشيد.

 

اينها مخازن انرژي شما هستند و اگر نباشند شايد هرگز صعودي در زندگي شما حاصل نگردد

 

به جاي دست روي دست گذاشتن و از ناشناختني بزرگ به خاطر وجود مشكلات و مخالفتها گله كردن كمي چشم دل خود را باز كنيد و به حكمت پنهان در مصيبتها و سختي هاي زندگي بيانديشيد.

 

        بنا را بر اين بگذاريد كه خالق هستي با هيچ موجودي حتي بدترين مخلوقات عالم هم دشمني ندارد و اگر اتفاقي رخ مي دهد كه به ظاهر آزار دهنده و ناخوشايند است شك نكنيد كه ناشناختني بزرگ در هر چه رقم مي زند خير و بركت و سعادت پنهان كرده است اين ما هستيم كه بايد شجاعت رويارويي با جريان مخالف را داشته باشيم ودر وقت صحيح بالهاي خود را بگشاييم و چرخش و صعود خود را به سمت بالا را تجربه كنيم.



[ 4 / 9 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب