بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 دستورالعملهاي ساده‌ي آقاي شواف براي موفقيت

اين دستورالعملها و ايده‌هاي معمولي و در عين حال غيرمعمولي كمك كرد تا زندگي من عوض شود، براي هميشه.
جيم ران (Jim Rohn)    ترجمه نیما عربشاهی
        
    
 
آقاي شواف (Mr. Shoaff) اولين مربي من بود كه پيش از مرگ خود در سن 49 سالگي، به‌مدت شش سال (از سن 25 تا 31 سالگي) نكات ساده و فوق‌العاده‌اي به من آموخت.
 
او فقط 9 كلاس سواد داشت. او هرگز دبيرستان را تمام نكرد و به كالج و دانشگاه نرفت. او تجربيات خود را به زباني ساده مي‌گفت كه براي من -كودكي از مزارع آيداهو- بسيار مهم بود.
 
اگر مي‌گفتم «اين همه‌ي پولي است كه شركت مي‌پردازد» آقاي شواف مي‌گفت «نه، به‌نظر من اين همه‌ي پولي است كه به تومي‌پردازند.»
 
و من باز به فكر مي‌افتادم كه «اين يك ديدگاه جديد است.» من با او از چيزهاي خيلي گران حرف مي‌زدم ولي او در جواب مي‌گفت «نه، تو استطاعت مالي آنها را نداري.»
 
و اين براي من، مفهوم جديدي بود. او به من قول داد كه اگر خود را بهتر كنم، ارزشِ داشتن پول بيشتري خواهم داشت. پس آموختم كه نبايد روي شركت كار كنيم؛ بلكه بايد روي خودمان كار كنيم. و اين آغاز راهي بود كه او آنرا «رشد فردي» مي‌ناميد.
 
همچنين آقاي شواف به من آموخت كه زندگي، چيزهاي بسيار ارزشمند را در طبقات بالاي قفسه مي‌گذارد به‌طوري دست تو به آنها نمي‌رسد مگر اينكه سزاوار آن باشي و صلاحيتش را پيدا كني. اگر آن چيزهاي ارزشمند طبقات بالاي قفسه را مي‌خواهي بايد روي كتابهايي كه مي‌خواني بايستي. با هر كتابي كه مي‌خواني، كمي بالا مي‌ايستي. و اين درس مهم، تأثير عميقي بر زندگي من گذاشت... 
 
موفقيت چيزي است كه بسته به نوع شخصيتتان به‌سوي شما جذب مي‌شود. 
 
اين جمله، زندگي مرا متحول ساخت. و اين درس مهم، تأثير عميقي بر زندگي من گذاشت... اين جمله، زندگي مرا متحول ساخت.
 
موفقيت، دنبال كردني نيست بلكه بسته به نوع شخصيتتان به‌سوي شما جذب مي‌شود. انرژي خود را متمركز كنيد و تا مي‌توانيد شخصيت بهتري پيدا كنيد. مهارتها را بياموزيد. آنها را انجام دهيد. موفقيت را به‌سوي خود جذب كنيد.
همين ايده‌ها و دستورات ساده، زندگي مرا تغيير داد، براي تمام عمر. باز هم از تو متشكرم آقاي شواف.
 
 
جيم ران (Jim Rohn) را «نخستين فيلسوف تجارت آمريكا» مي‌دانند.معروف به پدربزرگ نتورک دنیاست. او سي و نه سال ابه انجام فعاليتها و برگزاري سمينارهايي پرداخت و زندگي انسانهای زیادی از جمله آنتونی رابینز را تغيير داد... او بيش از 6000 شركت‌كننده و چهار ميليون مخاطب در سراسر جهان دارد. جيم ران در سال 1985 برنده‌ي جايزه‌ي انجمن سخنرانان آمريكا شد. آثار او شامل كتاب، نوارهاي صوتي و تصويري به بيش از هفده اثر ميرسد.روحش شاد...


[ 25 / 8 / 1391برچسب:جیم ران, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب