بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 تصور عوام این است که ورود به عرصه بازاریابی شبکه ای کوتاه ترین و آسان ترین راه برای ثروتمند شدن است و شرکت های غیرقانونی نیز با سوءاستفاده از این دیدگاه و ایجاد سیستمهای انگیزشی برای بدست آوردن ثروت کلان و تعریف اهداف واهی، فعالیتهای خود را بهترین و سریع ترین راه ممکن برای ثروتمند شدن معرفی می کردند. اما نکته حائز اهمیت این است که در سیستمهای بازاریابی شبکه ای قانونی، اعضا نه تنها به هیچ عنوان ملزم به سرمایه گذاری و خرید اجباری نیستند بلکه با کسب آموزشهای علمی و مهارت های لازم با استفاده از مهمترین سرمایه خود، یعنی تلاش، پشتکار و تعهد اولیه، برنامه ریزی کرده و بر اساس میزان تلاش واقعی با استفاده از همه ابزارهایی که شرکت در اختیار اعضا قرار می دهد به اهداف واقعی خود دست می یابند.

کسانی که مصمم هستند در این حرفه موفق شوند باید با این نگرش آغاز کنند که آموزش محور اصلی این حرفه است. افراد موفق در سیستمهای فروش شبکه ای کسانی هستند که بر اساس آموزشهای دریافتی و اصول مشخص شده پس از مدتی صاحب دیدگاه حرفه ای می شوند و این مهمترین اصل موفقیت در این تجارت است.

دیدگاه های ما جزو معدود دارایی هایی است که کاملاً متعلق به ما هستند و کسی نمی تواند آن را از ما بگیرد. خانه و اتومبیل بدست می آیند و از دست هم می روند؛ اما ارزشها و دیدگاههای ما همیشه متعلق به خودمان هستند. تنها زمانی می توانیم جریانات بیرونی را کنترل کنیم که دائماً در حال تمرین کنترل دیدگاه های خود باشیم. تغییر واقعی از درون رخ می دهد و رفتار، خود به خود از آن تبعیت می کند. هیچ کس نمی تواند زمانیکه افسرده است به خوبی و با موفقیت از پس انجام امور برآید. مخصوصاً در تجارتی که دیدگاه و نحوه برخورد، مهم ترین بخش آن است. بسیاری از مردم، به سادگی به خاطر نوع نگرش خود شکست می خورند. اگر اشتیاق و رضایت خود را به مردم نشان ندهید، تقریباً غیر ممکن است که بتوانید آن ها را ترغیب کنید تا به این شغل وارد شوند. نمی توان از دیگران توقع داشت به ما بپیوندند در حالی که علائم رضایتمندی را در رفتار ما نمی بینند. همیشه به خاطر داشته باشید اشتیاق مسری است.

کلید موفقیت در این تجارت داشتن و نشان دادن هیجان، سرزندگی و نشاط است. به طوری که اطرافیان ما بتوانند تفاوت بین حالت روحی پر شور ما و وضعیت زندگی کسل کننده و یکنواخت دیگران را احساس کنند. ما همیشه در جلسات معارفه می گوییم: «در تجارت ما، اگر احساس سرزندگی و تفریح وجود نداشته باشد قطعاً آن را نادرست انجام می دهیم.» 

اگر موفقیت در این تجارت را از صمیم قلب و با تمام وجود می خواهید باید ضمن پایبندی به اصول حرفه ای کار، صاحب دیدگاه باشید؛ یعنی باید برای هر عمل و عکس العملی پیش بینی لازم را در ذهن خود کرده باشید. عکس العمل مصرف کننده نهایی را زیرنظر بگیرید؛ چنانچه مطلوب نبود فوراً در جهت رفع مشکل او اقدام کنید. هنگامی که افراد زیر مجموعه شما از موضوعی شکایت می کنند، فرض را بر این بگذارید که حق با آنهاست. به افراد زیر مجموعه خود نشان دهید که احساس آنها را درک می کنید. از بابت دردسرهای احتمالی ایجاد شده از آنها عذرخواهی کنید. و برای جبران آن تمام سعی خود را به کار گیرید و صدها موارد دیگر. . . اینها همان اصولی است که در طول آموزشها به ارزش و اهمیتشان پی می برید. پس در کلاسها شرکت کنید؛ کنجکاو و پرسشگر باشید؛ از هیچ نکته ای که میتواند در پیشرفت شما موثر باشد، نگذرید و این دیدگاه را به عنوان فرهنگ سازمانی در خود و مجموعه تحت رهبری خود نهادینه کنید



[ 5 / 5 / 1391برچسب:اصول بازاریابی شبکه ای,بازاریابی شبکه ای چگونه, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب