بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا (پرسیاوشان،مرزنجوش،بابونه،عسل)

دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا

خواص محصول:

1. آرامش بخش اعصاب.

2. بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش.

3. تنظیم کننده فشار خون.

4. رفع کننده اسپاسم های عضلانی

چرایی خواص: مطالعات نشان می دهد که فلاونوئیدهای پرسیاوشان از طریق فعال کردن کانال های K+ و یا بلاک کردن مکانیزم Ca++ اثر ضد اسهال و ضد قولنج شکم دارند و اثر آن در دوزهای آزمایشی 300 و 500 میلی گرم/کیلوگرم مشابه داروی لوپرامید است.

عصاره جوشانده بابونه (CDE) نیز اثر محافظت کننده قابل توجهی در برابر اسهال ناشی از تجمع مایع روده در بدن دارد و به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند.

نتایج تحقیقات نشان می دهد که ترکیبات آپی ژنین، لوتئولین و بیسابولول بابونه به گیرنده بنزودیازپین در مغز متصل شده و عروق خونی و عضلات ماهیچه های صاف را آرام می کنند.

ترکیبات کارواکریل استات مرزنجوش نیز اثر بالقوه ضد اضطرابی دارند و احتمالا بر روی سیستم گابا (GABA) یا گاما آمینوبوتیریک اسید عمل می کنند.

مطالعات نشان می دهند که ترپن و کارواکرول مرزنجوش از تجمع پلاکت های خونی جلوگیری کرده و با کاهش سنتز هورمون آلدوسترون و کند کردن سیستم رنین- آنژیوتانسین- آلدسترون فشار خون را کاهش می دهد.

مرزنجوش با کاهش فشار خون تا حد زیادی خطر ابتلا به بیماری فشار خون بالا و در نتیجه ریسک ابتلا به بیماری ها و مشکلات قلبی را کاهش می دهد.

مطالعات نشان می دهد که آپی ژنین و بیسابلول بابونه استیل کولین و هیستامین را مهار کرده و به کاهش اسپاسم کمک می کنند که این خاصیت بابونه با داروی پاپاوارین قابل مقایسه است.

همچنین بابونه حاوی روغن های فرار آلفا بیسابلول ، آلفا بیسابلول اکسیداز A و B و ماتریسین ( معمولا به کامازولن و سایر فلاونوئیدها با خاصیت ضد التهابی تبدیل می شود) است.

فعالیت های ضد التهابی بابونه شامل مهار LPS ناشی از پروستاگلاندین E، کاهش فعالیت آنزیم سیکلواکسیژناز (COX-2) بدون تاثیر بر روی فرم تشکیل دهنده COX-1 است.

بابونه در کاهش اسپاسم های عضلات صاف مربوط به ماهیچه های دستگاه گوارش و کاهش التهاب آنها موثر است. 



[ 12 / 3 / 1396برچسب:دمنوش لاغری,دمنوش گیاهی,دمنوش لاغری نیوشا,, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب