بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 یکی از سؤالاتی که در مورد بازاریابی شبکه ای به ذهن می رسد این است که ورود به این تجارت چه ضرورت یا فایده ای دارد؟ پاسخ به این پرسش را در 4 بخش عمده پیش رو دارید: 

اشتغال زایی وکسب درآمد: 
برای توضیح این موضوع که چرا بازاریابی شبکه ای دقیقا ًآن چیزی است که جامعه امروز بدان نیاز دارد ، باید وضعیت اشتغال را در جامعه امروز بررسی کنیم. در جامعه ای که نرخ بیکاری آن دورقمی است و دولت برای ایجاد هر شغل هزینه های فراوان مادی و معنوی انجام می دهد، مساله بیکاری موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد. 

امروزه انبوه جمعیت فعال بیکار در کشور ما به معضلی بزرگ تبدیل شده است و تلاشهای صورت گرفته از سوی نهادهای دولتی و حمایتی نتوانسته این مشکل را حل کند. نیوشانیک در قالب کسب و کاری تحت عنوان بازاریابی شبکه ای، این فرصت را فراهم کرده است تا عده ای از جمعیت توانمند اما بیکار کشور بدون نیاز به سرمایه، صاحب شغلی با درآمد کافی و شأن اجتماعی قابل قبول شوند. 

نکته دیگر این است که در جامعه ی امروز بسیار پیش می آید که میزان درآمد افراد از شغل فعلیشان جوابگوی مخارج زندگی آنها نباشد و این افراد ناگزیر از برگزیدن شغلی به عنوان شغل دوم هستند. فشارهای روحی و جسمی ناشی از اشتغال دوگانه و سنگین در کنار محدودیت های قانونی آن موجب می شود مشکلات عدیده ای گریبانگیر این افراد شود. 

در این شرایط فعالیت در یک شبکه بازاریابی، موجب ایجاد درآمد اضافی برای افراد می شود. در عین حال چون ساعت کاری معین و مشخصی برای فعالیت افراد در این سیستم در نظر گرفته نمی شود، مقدار زمانی که فرد صرف آن می کند، در اختیار خود اوست و او می تواند با توجه به شرایط روحی و جسمی خود، با فراغ بال مشغول بازاریابی شود. بدیهی است فشار ناشی از کارهای فیزیکی معمول به عنوان شغل دوم بسیار بیشتر از فعالیتی همچون بازاریابی مستقیم کالا و محصولات مصرفی است. 

به عنوان مثال مقایسه کنید کارمندی را که رانندگی در یک آژانس کرایه اتومبیل را به عنوان شغل دوم برمی گزیند با کارمند دیگری که فعالیت در شرکت بازاریابی شبکه ای نیوشانیک را شغل دوم خود قرار می دهد. 

قطعاً کارمند دوم هم اوقات فراغت بیشتری خواهد داشت تا به امور شخصی و خانواده اختصاص دهد و هم درآمد بهتری خواهد داشت و از همه مهمتر احساس رضایتمندی او از شغلش بسیار بیشتر است. 



علاوه بر این ها، درآمد حاصل از کار بازاریابی شبکه ای با مشاغل مرسوم دیگری که به عنوان شغل دوم برگزیده می شوند، قابل مقایسه نیست و می تواند درآمد بسیار بالاتری ایجاد کند. 


رضایت مصرف کننده نهایی : 
مصرف کننده در انتخاب یک محصول همواره به دنبال تجمیع دو موضوع است: کیفیت و قیمت. 

حذف واسطه های متعدد و هزینه ساز قطعاً موجب خواهد شد تا مصرف کننده کالایی را بدست بیاورد که از لحاظ قیمت نسبت به نمونه های مشابه بسیار مناسبتر است. در خصوص کیفیت محصولات هم ، یک شرکت آگاه به اصول این حرفه تنها تولیدکنندگانی را به عنوان تأمین کننده کالا می پذیرد که استانداردهای لازم و کافی کیفی را دارا باشند. 

با تمام اینها تائید کیفیت محصولات، توسط خود مصرف کنندگان مهم و ضروری به نظر می رسد. و نیوشانیک به همین منظور ساز و کاری ارائه کرده که طی آن اگر هر یک از مصرف کنندگان از محصول دریافتی خود ناراضی باشند می توانند با عودت محصول، مبلغ پرداختی خود را پس از کسر پورسانت پرداختی به بازاریابان پس بگیرند. واگذاری چنین امتیازی به مصرف کننده قطعاً شرکت را وادار خواهد نمود تا برای حفظ سود و فروش خود، همواره نسبت به بحث کیفیت دقت لازم را داشته باشد تا از مرجوعی کالاها جلوگیری کند. 


تزریق حس نشاط و یکپارچگی به افراد : 
نظر به اینکه کثرت افراد جامعه و رقابت شدید میان آنها جهت امرار معاش باعث از هم گسیختگی و ایجاد استرس و مشکلات عصبی در جامعه می شود، بازاریابی شبکه ای یک راه جالب جهت کاهش این استرسها و رقابتهاست. 

اشخاص پس از ورود به این سیستم با تعداد محدودی از دوستان و آشنایانشان جهت ایجاد یک شبکه ، فعالیت خود را آغاز می کنند. این افراد انگیزه زیادی برای کمک به هم دارند. موفقیت همدیگر برایشان مهم است. برای رشد و پیشرفت یکدیگر وقت صرف می کنند و در واقع این محیط آکنده از همدلی و اتحاد برخلاف محیط های رقابتی، نه تنها استرس زا و عصبی کننده نیست، بلکه باعث احساس خوشایند و مطبوعی در افراد می شود. 

در نهایت این سیستم بازاریابی شبکه ای سالم برای بازاریابان و مشتریان آنها، سیستمی برنده – برنده (win- win) است. بازاریاب از فروش کالا توسط مجموعه همکاران خود منتفع می شود و آنها هم به این شکل از فروش زیر مجموعه خود نفع می برند. چرخه این چنینی نهایتاً به مصرف کننده ای ختم می شود که کالایی با قیمت بهتر و کیفیت مناسبتر مصرف می کند و هیچ شخص یا گروهی در این چرخه متضرر نشده است. 


فراهم شدن زمینه ورود افراد به تجارت الکترونیک (E-commerce): 
روز به روز چشم اندازها و افق های روشنتری را جهت حل مشکلات و مسائل بشر ارائه می کند و تک تک افراد جامعه را به تلاش مضاعف در کسب مهارتهای رایانه ای ملزم می سازد؛ به نحوی که امروزه در دنیا، افراد و جوامع ناتوان در بکارگیری فن آوری های جدید رایانه ای را بیسواد تلقی می کنند. یکی از کاربردهای استفاده از فن آوری اطلاعات در زمینه بازاریابی است و با گسترش روز افزون تجارت الکترونیک، شرکتها و موسسات و فروشگاههای مختلف خدمات بازاریابی، خرید و فروش کالای خود را در اینترنت انجام می دهند؛ بطوریکه هر شخص با داشتن یک دستگاه کامپیوتر و یک تلفن می تواند از منزل یا محل کار، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را به سهولت انتخاب و خریداری نموده و پس از مدت زمان کوتاهی آنها را در محل مورد نظر تحویل بگیرد. 

با توجه به این موضوع، ورود افراد به شرکت نیوشانیک موجب می شود تا افراد علاقه مند بدون هیچ هزینه ای نسبت به اصول اولیه تجارت الکترونیک، نحوه کار کردن با اینترنت و خرید اینترنتی و بازاریابی شبکه ای آگاه شوند و این آموزش ها بی شک در آینده ای نه چندان دور بکار آنها خواهد آمد. 

کلاسهای آموزشی وکارگاههای توجیهی که شرکت بدون هیچ هزینه ای جهت ارتقاء دانش و مهارت بازاریابان برگزار می کند، کلیه اطلاعات ضروری و لازم در رابطه با فعالیتهای مشابه را در اختیار آنها می گذارد . در نتیجه، حتی با انصراف از فعالیت در نیوشانیک نیز این آموزشها قابل بهره برداری هستند. 

پس با نگاهی دقیق در خواهیم یافت آموزش رایگان در چنین زمینه نوپا و ناشناخته ای در کشور ما قطعاً یک خدمت به جامعه محسوب می شود و ظرف مدت کوتاهی که بازاریاب وارد سیستم می شود، ناخودآگاه در 3 زمینه ی کاملاً حیاتی، توانایی می یابد: 
1_ بازاریابی و فروش 2_ کار با اینترنت و رایانه 3_ فعالیت تیمی و گروهی (teamwork) و تمام این مهارتها بدون صرف هزینه بدست آمده است. در واقع سرمایه اصلی شما در این تجارت زمان است. 


[ 4 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب