بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

هر چیزی که بتوانید تصور کنید واقعی است. 
پابلو پیکاسو

واقعیت شما می‌تواند هر آنچه که می‌خواهید باشد. محدودیت یک تصور باطل است. این محدودیت‌ها اغلب توسط دیگران و پذیرش خودتان صورت می‌پذیرد. اغلب شرایط آنطور که به نظر می‌رسد سخت نیست.

تا سال‌ها بسیارى از کار‌شناسان ورزش عقیده داشتند که هیچ دوندهاى نمی‌تواند یک مایل را در کمتر از ۴ دقیقه طی کند و مدت‌ها بود که هیچ کس نتوانسته بود از این مرز بگذرد؛ تا آنکه راجر بنیستر توانست یک مایل را در ۳ دقیقه و ۵۹. ۴ ثانیه بدود. دو ماه بعد، یک استرالیایى نیز توانست از آن مرز بگذرد و بعد‌ها ده‌ها و صد‌ها دونده دیگر، آن فاصله را در زمانى کمتر از ۴ دقیقه طی کردند؛ زیرا نگرش دونده‌ها عوض شده بود.

ما غالباً اسیر قالبهاى ذهنیمان هستیم و فراموش می‌کنیم که انسان، موجودى نامحدود است. انسان فرا‌تر از همه تصورات و محدودیت‌ها می‌تواند حرکت کند.
این حقیقت از روزی که متولد شده‌ایم تا این لحظه در مورد ما صدق می‌کند. 

ما هر روز صبح بیدار می‌شویم و آنچه را سالهاست انجام می‌دهیم تکرار می‌کنیم، سیستم باوری برای خودمان تعیین کرده‌ایم و برای خودمان محدودیت‌هایی ایجاد کرده‌ایم. ولی می‌توانیم باور‌هایمان را تغییر دهیم و محدودیت‌هایمان را کنار بزنیم تا آنچه را که می‌توانیم و سزاوراش هستیم به دست آوریم.

اغلب مردم دوست دارند رویاهای شما را خراب کنند و شما را مجبور کنند آنچه را که آن‌ها فکر می‌کنند برای شما بهترین است، انجام دهید.

 گاهی نزدیک‌ترین دوست و یا اعضای خانواده‌تان بدون آنکه نظر بدی داشته باشند، رویا‌هایتان را خراب می‌کنند. 

ولی به یاد داشته باشید که رویا‌هایتان مال شماست. رویا‌های شما همان است که قلبتان احساس می‌کند و می‌داند، مهم نیست دیگران درباره‌اش چه فکر می‌کنند. تنها در این صورت است که همه چیز در کنار هم قرار می‌گیرد؛ اگر شکست بخورید ممکن است ناامید شوید؛ اما اگر سعی نکنید، نابود می‌شوید.

راه حل آنی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد. باید دانست قرص معجزه‌گری وجود ندارد.‌‌ همان طور که هیچ ورزشی نیست که در مدت چند هفته شما را به شدت لاغر و باریک اندام کند. آنچه لازم دارید رسیدگی به باورهای نامحدود، غلبه بر موانع و استقبال از تغییرات است. من به این نتیجه رسیده‌ام که برای رسیدن به موفقیت، سیاهی یا سفیدی وجود ندارد. بهتر است بگویم همه چیز خاکستری است.

می‌دانم شما که این پست را می‌خوانید با من موافقید که تغییر امکان پذیر است و در زمینه‌هایی از زندگیتان نیاز به تغییر دارید، همچنین می‌دانم که بسیاری از شما که با ما من موافقید اقدامی برای تغییر انجام نمی‌دهید و همچنان به رویه قبل ادامه می‌دهید...!!!

نباید پذیرای ناامیدی باشید. با تلاش زیاد و اقدام تا حد زیادی امکان پیشرفت وجود دارد، این کاری است که باید انجام دهید. با تعیین هدفی هوشمندانه، ایمان، تعهد و پافشاری موفق خواهید بود. چه یک ماه یا ده سال طول بکشد تا زمانی که تسلیم نشوید و هدفی داشته باشید موفق خواهید بود.

 توقع موفقیت سریع نداشته باشید. انتظار کمی تلاش در مدتی کوتاه و به واقعیت پیوستن رویا‌هایتان را نداشته باشید. 

تغییر سال‌ها وقت می‌برد.

بسیاری از انسانهای موفق قبل از رسیدن به نتایج بزرگ چندین بار متحمل شکست شده‌اند. یک ضرب المثل چینی می‌گوید «اگر چشم‌ها اشکی نریزند، روح هیچ رنگین کمانی ندارد.» هر چند موقعیتتان یک شبه تغییر نمی‌کند ولی می‌توان در مدت کوتاهی چارچوب آن را تا حد قابل ملاحظه‌ای تغییر داد. اگر امروز شروع کنید در طی چند روز یا چند هفته متوجه بهبود معمول می‌شوید.

 بزرگ‌ترین مانع شما؟ گفتن این جمله است:  «از کجا شروع کنم؟»



[ 2 / 10 / 1399برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب