بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

در این مقاله، ایده هایی تاپ و بی نظیر در مورد فروش مستقیم ارائه شده است. اگر شما حتی برای یک دوره زمانی کوتاه مدت هم با صنعت فروش مستقیم سر و کار داشته اید، احتمالاً در جستجوی روش هایی هستید که در تجارت تان انقلابی به پا کنید. بنابراین، برای اینکه در این زمینه به شما کمکی شود، چند ایده و پیشنهاد ناب و کم نظیر برایتان داریم:

شماره 1: از طرح میهمانی استفاده کنید. اگر تا به حال از طرح میهمانی استفاده نکرده اید، حتماً در اسرع وقت، آن را به کار گیرید. زیرا با استفاده از این روش می توانید محصولات و فرصت درآمدزایی شرکت تان را در زمانی کوتاه به چندین نفر معرفی کنید. این روش باعث می شود که هوشمندانه کار کنید.

شماره 2: در جستجوی افراد زبده و باهوش باشید. بیایید با هم رو راست باشیم. اگر می خواهید موفق شوید، باید افراد زبده و باهوشی که روحیه کارآفرینی دارند را ثبت نام کنید. همیشه چشمان خود را باز نگه دارید تا بتوانید افرادی که در صنعت فروش یا در تجارت های شخصی خودشان مشغول هستند را ثبت نام کنید. این افراد می توانند مشتریان احتمالی فوق العاده ای باشند.

شماره 3: اعداد کار می کنند. در واقع، "فروش" بازی اعداد است. هر چه قدر که شما محصولات تان را به افراد بیشتری معرفی کنید، تعداد بیشتری از مشتریان احتمالی را پیدا می کنید که با این روش، درصد مشتریان خوب و واجد شرایط شما افزایش می یابد.

شماره 4: پیگیری کنید. یک بار شنیدم که پول در "پیگیری" است. این قضیه کاملاً درست است. مردم زمانی خرید می کنند که برای خرید کردن آماده باشند، نه موقعی که شما می خواهید آنها خرید کنند. پس اگر آن ها را به صورت منظم و با ثبات پیگیری کنید، می توانید به فروش های شخصی بالا دست یابید.

شماره 5: ثبات داشته باشید. اگر می خواهید به موفقیت های بزرگ دست یابید، باید در کار کردنتان ثبات داشته باشید. این بدان معناست که باید کارهایی که برای رشد سازمان تان لازم است را هر روز، هر هفته، هر ماه، هر سال و هر زمان دیگری که لازم شد انجام دهید.

شماره 6: به رشد شخصی خودتان تعهد داشته باشید. به خصوص اگر در این صنعت تازه وارد هستید، باید اصول این تجارت را بیاموزید. باید کتاب بخوانید، به نوارها و سی دی های مثبت گوش کنید و در جلسات و سمینارهای مرتبط با فروش، بازاریابی و رشد شخصی شرکت کنید. یعنی باید هر روز برای یافتن چیزهای جدید تلاش کنید.

شماره 7: هرگز کارتان را رها نکنید. اگر کارتان را رها نکنید (مترجم: و سعی در رفع نقائص و اشتباهاتتان بکنید) حتماً موفق می شوید. مردم زیادی هستند که به این صنعت می پیوندند و توقع نتایج سریع و فوری دارند. این فکر (مترجم: یک شبه پول دار شدن) هرگز جواب نمی دهد. برای موفقیت تان، تعهدی طولانی مدت قائل شوید. این ها هفت ایده مطلوب و کم نظیر برای توسعه فعالیت شما در صنعت فروش مستقیم هستند. این مفاهیم ساده را دنبال کنید، قطعاً به شما کمک می کنند که بتوانید پول بیشتری به دست آورید و از آن مهم تر، نتایج سازمانی بهتری را خلق کنید.

تهیه و گردآوری: واحد تحقیق و توسعه نیوشا نیک



[ 9 / 9 / 1392برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب