آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
23000 تومان
32000 تومان
25000 تومان
22000 تومان
26000 تومان
17000 تومان
20000 تومان
19000 تومان
30000 تومان
27000 تومان
23000 تومان
21000 تومان
24000 تومان
18000 تومان
17000 تومان
28000 تومان
19000 تومان
22000 تومان
21000 تومان
19000 تومان
19000 تومان
70000 تومان
27000 تومان
25000 تومان
19000 تومان
17000 تومان
19000 تومان


 

بازاریابی کماندوئی:

واژه "بازاریابی کماندوئی" اولین بار در سال ۱۹۸۴ توسط Jay Conrad Levinson نویسنده کتابی مشهور تحت همین عنوان، مورد استفاده قرار گرفت.
وی در این کتاب، بازاریابی کماندوئی را یک روش غیر متعارف،کم هزینه و یا بدون هزینه جهت ترویج کالا یا خدمات تعریف می کند. البته برخی این رویه را بازاریابی غیر متعارف و بعضی آن را بازاریابی افراطی و حتی عده ای نیز آن را بازاریابی مخفیانه می نامند. اما همه این عناوین اشاره به راهبردها و تاکتیک های غیر کلاسیک و کم هزینه و یا حتی بدون هزینه این روش دارد.
بازاریابی کماندوئی دارای یک مرکز و محور اصلی می باشد. از آنجا که بازاریابان کماندو، دارای منابع مالی فراوان و نامحدود نمی باشند، لذا بایستی به روش ها و تاکتیک هائی دست بزنند که با ظرافت هر چه بیشتر به نتیجه بیانجامد. این کار با استفاده کامل از زمان ، انرژی ، اطلاعات ، دانش و مهمتر از همه قدرت تخیل ، امکان پذیر می باشد.
شغل شما هر جه که باشد ارزش آن را دارد که در مورد زوایای خیالی آن فکر کنید تا بتوانید فروش تان را افزایش دهید.
یک بازاریاب کماندو بایستی از تمامی شبکه ارتباطاتی خود و کلیه امکانات موجود، راه هائی را پیدا کند تا مورد توجه قرار گرفته و سر زبانها بیفتد و مشتریان راجع به کالا و خدمات او صحبت کنند.
این نوع از بازاریابی مقدمتا برای مشاغل کوچک و حرفه های مستقل طراحی گردیده است. البته دیگر مجموعه ها نظیر سازمان های غیر انتفاعی و خیریه نیز می توانند چنین روشی را مناسب تشخیص داده و از آن در راستای اهداف سازمان خود بهره جویند.
مشاغل کوچک با چنین رویه بازاریابی، بدون صرف هزینه های متعارف برای طراحی و راه اندازی برنامه بازاریابی که اصولا" برای کسب و کارهای چند سطحی طراحی میگردد، به توفیق شغلی نائل می آیند. کسب و کاری که بازاریابی کماندوئی را راهکار خود قرار می دهد، می تواند با انعطاف مناسب و با چابکی هر چه بیشتر در برابر شرایط بازار جهت تعیین نقاط نفوذ، بدون صرف وقت و گذار از مراحل کاغذ بازی اداری، طبق نیاز مرحله ای خود به بهترین عکس العمل ها دست بزند.

در اینجا لازم است برای توضیح بیشتر ماهیت بازاریابی کماندوئی به چند ویژگی مهم این روش توجه نمائیم..... بقیه مطلب در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ 6 / 12 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب
پیوندهای مفید
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 717
بازدید هفته : 1351
بازدید ماه : 12156
بازدید کل : 93971
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 148
تعداد آنلاین : 2

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

کد متحرک کردن عنوان وب